ثبت برند شخصی با تشریفات خاصی همراه است اما اگر همین پروسه به خوبی طی شود، تعداد مشتریان کسب و کار شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر صاحب یک کسب و کار نوپا و جدید هستید، حتما جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و همچنین افزایش فروش خود به سراغ ثبت برند شخصی بروید.

ذکر این نکته ضروری است که ثبت برند شخصی نیاز به طی کردن مراحلی دارد که با توجه به قانون باید طی شود؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر خودتان تجربه و مهارت کافی برای ثبت برند شخصی ندارید، حتما از طریق شرکت هایی مجرب همچون حساب سرا اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت برند شخصی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه خدمات ثبت برند از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-برند-شخصی

ثبت برند شخصی چیست؟

ثبت برند شخصی به معنای به رسمیت شناختن برند شخصی شما است که اگر این اقدام به درستی صورت گیرد هم ارزش بیزینس و برند ایده آل شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و هم به میزان سود شرکت افزوده می شود چرا که مشتریان به مرور زمان این برند را شناخته و به سوی آن می آیند.

مدارک جهت ثبت برند شخصی

  • کپی از شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کارت بازرگانی
  • جواز کسب
  • نمونه علامت تجاری

هزینه ثبت برند شخصی

هزینه ثبت برند شخصی با توجه به عوامل بسیاری تعیین می شود به همین خاطر نمی توان در اینجا با هزینه های دقیقی اشاره نمود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، این است که هزینه ثبت برند شخصی روز به روز تغییر می کند به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر می خواهید از هزینه های دقیق و به روز آگاه شوید، همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را نسبت به هزینه ها و نکات جدید آگاه کنند.

نحوه ثبت برند شخصی

ثبت برند شخصی توسط خود اشخاص امکان پذیر نیست؛ زیرا این پروسه باید حتما با توجه به مفادی که تعیین شده است، طی شود به همین خاطر نمی توان اقدام به ثبت برند شخصی به تنهایی نمود.

شرکت حساب سرا یکی از بهترین شرکت هایی است که می توانید از طریق آن اقدام به ثبت برند شخصی به صورت فوری و با مناسب ترین هزینه ها نمایید. بنابراین بهتر است که اگر قصد ثبت برند شخصی را دارید، همین حالا از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خدمات ثبتی با شماره 02166198626 در ارتباط باشید.