نرم افزار حسابداری وردپرس

با گسترش سایت های اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی بسیاری به عرصه بازار گذاشتند.

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از آن می توان در سریع ترین زمان سایت فروشگاهی طراحی کرد. این cms افزونه های مختلفی دارد که با استفاده از آن ها می توان قابلیت های مختلفی به سایت اضافه کرد.

ووکامرس یکی از افزونه های محبوب وردپرس است که با استفاده از آن می توان به سادگی محصولات را در سایت بارگزاری کرد و آن ها را به فروش رساند.

سایت های بسیاری وجود دارند که با استفاده از وردپرس محصولاتی را به فروش می رسانند، اما آیا می توان به حسابداری فروش های انجام شده پرداخت؟

افزونه ووکامرس در بخش پیشخوان گزارشاتی مانند مقدار فروش دوره ای و محصولات پرفروش را نشان می دهد؛ اما با استفاده از آن نمی توان گزارشاتی مانند صورت سود و زیان و … را دریافت کرد.

از طرفی امکان دارد در کنار سایت، کسب و کار فروشگاه فیزیکی نیز داشته باشد. در این حالت باید بتوانیم سیستمی داشته باشیم که فروش های انجام شده را به صورت ذخیره کند.

نرم افزار حسابداری وردپرس

سیستم حسابداری وردپرس

با استفاده از ووکامرس می توان به سادگی برای هر محصول موجودی تعیین کرد و هشداری تنظیم کرد تا زمانی که تعداد محصول از حدی کمتر شد به ما هشدار دهد. اما اگر در کنار فروشگاه آنلاین روش فروش دیگری نیز داشته باشیم محاسبه موجودی کالا و به عبارتی دیگر انبارداری کمی دشوار می شود.

افزونه حسابداری وردپرس

برخی از شرکت های سازنده نرم افزار حسابداری افزونه هایی ارائه دادند که با استفاده از آن می توان به صورت یکپارچه سیستم حسابداری وردپرس را به نرم افزار موردنظر متصل کرد. با استفاده از این افزونه به سادگی می توان فروش های انجام شده در سایت را مشاهده کرد.

گاهی امکان دارد محصولی را در سایت اضافه کنیم که از قبل در نرم افزار وجود نداشت. در صورتی که از افزونه استفاده نشود باید علاوه بر سایت در نرم افزار نیز محصول موردنظر اضافه شود؛ اما با استفاده از افزونه حسابداری ووکامرس به سادگی سایت به نرم افزار متصل می شود و محصولات همگام سازی می شوند.

در صفحه آموزش اتصال نرم افزار حسابداری به سایت بیشتر در این باره صحبت کرده ایم.

دانلود نرم افزار حسابداری وردپرس

با تکمیل فرم زیر به سادگی نرم افزار حسابداری موردنظر خود را دریافت نمایید.

حسابداری وردپرس

در این بخش سعی کردیم به یکی از چالش های سایت های فروشگاهی بپردازیم و راه حلی را برای آن معرفی کنیم. در صورتی که کسب و کار شما نیز با این چالش روبرو است، با کارشناسان حساب سرا در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید و در صورت نیاز افزونه موردنظر را تهیه نمایید.

بهترین نرم افزار حسابداری وردپرس

برای آنکه بتوان بهترین نرم افزار حسابداری را برای وردپرس انتخاب کرد باید از ویژگی نرم افزارهای مختلف اطلاع داشته باشیم.

در فروشگاه حساب سرا سعی کرده ایم نرم افزارهای مختلف را در کنار یکدیگر قرار دهیم تا بتوانید به سادگی نرم افزارهای مختلف را مفایسه کنید و بهترین نرم افزار حسابداری وردپرس را انتخاب نمایید.

اتصال وردپرس به نرم افزار حسابداری

در واقع یکی از چالش های مهم و بزرگ برای کسانی که فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اند، این است که بتوانند یک سیستم حسابداری هوشمند و قوی در اختیار داشته باشند. در واقع امروزه با اتصال وردپرس به نرم افزار حسابداری این مشکل برطرف شده است و افراد می توانند کلیه فعالیت های مالی و حسابداری خود را به درستی مدیریت کنند.

البته توجه نمایید که برای اتصال وردپرس به نرم افزار حسابداری نیازی نیست که دانش و تخصص حرفه ای در این زمینه داشته باشید، بلکه می توانید با حداقل دانش به سراغ این اقدام بروید.

افزونه حسابداری وردپرس برای انبارداری و مدیریت کالاها

افزونه به شما امکان رصد کردن لیست تمامی محصولات و انبارداری را در وردپرس به شما خواهد داد ، بدین صورت که می توانید به راحتی محصولات خود را از نرم افزار حسابداری با تمامی مشخصات شامل عکس، عنوان، قیمت و موجودی وارد فروشگاه ووکامرس خود کنید.

افزونه به شما این امکان را می دهد که در بازه هایی زمانی که خودتان مشخص می کنید،  اطلاعات موجودی و قیمت ها از نرم افزار حسابداری دریافت و بروز شوند.

مزایای نرم افزار حسابداری وردپرس

در ادامه لیستی از بهترین مزایای نرم افزار حسابداری وردپرس را مشاهده می کنید که نشان می دهد با این اقدام چه مزایای را در اختیار دارید و شاهد چه اطلاعاتی خواهید بود.

  • امکان استعلام موجودی کالا
  • امکان استعلام میزان خرید و فروش
  • امکان انتقال کالا از سیستم انبارداری افزونه به فروشگاه
  • امکان تولید انواع فاکتور و صورتحساب فروش
  • مدیریت حساب‌ ها در فروشگاه اینترنتی
  • عدم نیاز به دانش پیشرفته برای کار با افزونه حسابداری 
  • امکان دریافت گزارش‌ های مختلف
  • جلوگیری از اتلاف وقت به دلیل عدم نیاز به انتقال حساب‌ ها
  • امکان حسابرسی دوره‌ ای و سالیانه
  • امکان تولید انواع فاکتور و صورتحساب فروش

با ما در ارتباط باشید

02166198626

info@hesabsara.com

تهران، خيابان پیروزی،پلاک1016،واحد 12

همچنین می توانید شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نمایید تا کارشناسان شرکت حداکثر طی 30 دقیقه آینده تماس حاصل نمایند