حسابداری از راه دور

امروزه دریافت خدمات حسابداری از راه دور بیشتر تقاضا دارد و اغلب مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف علاقه مند به جذب نیروهایی هستند که هم قابل اعتماد باشند و هم بتوانند از طریق دورکاری با آن ها همکاری کنند. با دریافت خدمات حسابداری از راه دور هم سرعت کار کاهش می یابد و هم از پرداخت هزینه های اضافی کاسته می شود.

اما توجه نمایید که اگر قصد دریافت خدمات حسابداری از راه دور را دارید باید حتما از طریق شرکت هایی اقدام کنید که قابل اعتماد هستند. توجه نمایید که حساب سرا به عنوان بهترین شرکت برای دریافت خدمات حسابداری از راه دور شناخته شده است که می توانید با همکاری با تیم حساب سرا بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت نمایید.

اگر قصد دریافت خدمات حسابداری را دارید بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید با آگاهی کافی بهترین اقدامات را انجام دهید.

حسابداری-از-راه-دور

حسابداری از راه دور چیست؟

هدف از انجام ارائه خدمات و فروش کالا کسب سود بیشتر است اما این زمانی می تواند به چشم بیاید که صاحبان کسب و کارها از یک سیستم مالی مطمئن برخوردار باشند. توجه نمایید که فرایند حسابداری برای هر شرکتی باید طی شود اما امروزه بیشتر خدمات حسابداری از راه دور تقاضا دارد به همین خاطر می توانید شما هم با بهترین حسابداران اقدام به همکاری نمایید.

برخی از کسب و کارها به خاطر کمبود فضا نمی توانند از نیروهای حضوری کمک بگیرند به همین خاطر به سراغ دور کاری می روند. خدمات حسابداری از راه دور یکی از بهترین گزینه هایی است که صاحبان کسب و کارها می توانند به سراغ آن بروند تا هم وضعیت مالی شرکت مشخص شود و هم بتوان از طریق آن بهترین تصمیمات مالی را اتخاذ نمود.

خدمات حسابداری از راه دور

خدمات حسابداری از راه دور بی شمار است و همین امر منجر شده تا اغلب حسابداران به صورت دورکاری فعالیت کنند و صاحبان مشاغل نیز با اینگونه حسابداران بهتر می توانند همکاری کنند. در ادامه با بهترین خدمات حسابداری از راه دور آشنا می شوید و سپس می توانید با آگاهی کافی از این خدمات اقدام نمایید.

ثبت و تنظیم اسناد حسابداری

ثبت و تنظیم اسناد مالی یکی از مهم ترین وظایف حسابداران است. توجه نمایید که تمامی اطلاعات مالی شرکت باید در دفاتری همچون دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر معین و … ثبت شود که حسابداران با تجربه و تخصص خود قادر هستند که این اطلاعات را ثبت نمایند.

استخراج گزارش های مالی

استخراج گزارش های مالی شامل تجزیه و تحلیل تمامی گزارش های مالی در قالب ترازنامه، صورت حساب های بانکی، صورت حساب های سود و زیان و سایر گزارشات و فاکتور های موجود وظیفه حسابداران است.

اصلاح حساب ها

از دیگر خدمات حسابداری از راه دور بررسی دفاتر و اسناد و شناسایی اشتباهات موجود در آن و اصلاح آن ها جهت تنظیم دفاتر است.

تنظیم اظهارنامه مالیاتی

توجه نمایید که دفاتر روزنامه و کل هر شرکتی باید به صورت سالانه به سازمان مالیاتی ارسال شود تا ممیزین مالیاتی آن ها را مورد بررسی قرار دهند و طبق اطلاعات دریافتی برای آن شرکت یا موسسه اظهارنامه مالیاتی تنظیم نمایند.

مزایای خدمات حسابداری از راه دور

  • همکاری با یک تیم حسابداری حرفه ای
  • عدم نیاز به فضای مخصوص جهت حضور حسابدار
  • عدم نیاز به هزینه جهت تامین کاغذ امور اداری و مالی
  • عدم نیاز به جابجایی اسناد و مدارک به شکل تکراری
  • حذف کلیه هزینه‌‌ های مازاد بیمه، سنوات، عیدی و پاداش حسابدار حضوری
  • دسترسی راحت و دائمی در تمام روز‌های سال به اسناد و مدارک حسابداری
  • امکان دریافت مشاوره مالی و مالیاتی با تیمی مجرب
  • مدیریت، نظارت و کنترل حساب‌های ثبت شده

تعرفه خدمات حسابداری از راه دور

تعرفه خدمات حسابداری از راه دور یکی از مهم ترین مواردی است که متقاضیان باید به آن توجه نمایند و سپس به سراغ دریافت بهترین خدمات بروند. البته توجه نمایید که این تعرفه ها مدام در حال تغییر است و نمی توان به اعداد و ارقام خاصی اشاره نمود به همین خاطر بهتر است که برای آگاهی از تعرفه های جدید همین حالا از طریق شماره 02166198626 با کارشناسان حساب سرا در ارتباط باشید.