مشاور مالیاتی شرکت یکی از مهم ترین اشخاص محسوب می شود که هر چقدر این مشاور با تجربه تر باشد و دانش بالایی در این حوزه داشته باشد می تواند ریسک های مالیاتی را کاهش دهد و به بهبود وضعیت مالی شرکت می تواند کمک بسزایی کند. بنابراین انتخاب بهترین مشاور مالیاتی برای شرکت و کسب و کار خود بسیار با اهمیت است.

حضور مداوم مشاور مالیاتی در شرکت موجب می شود تا بتوان بهترین تصمیمات مالی را اتخاذ نمود. همچنین ناگفته نماند که تنها یک مشاور مالیاتی می تواند منجر به کاهش مالیات وضع شده برای شرکت شود تا دیگر صاحبان و مدیران شرکت نیازی به پرداخت نرخ سنگین مالیات نداشته باشند.

بنابراین ضروری است که تمامی افراد بهترین مشاور مالیاتی را برای شرکت خود انتخاب نمایند که ما در ادامه شما را برای انتخاب بهترین مشاور مالیاتی شرکت راهنمایی می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایید.

وکیل-مالیاتی-شرکت

مشاوره مالیاتی شرکت

هدف تمامی مدیران و صاحبان کسب و کار کسب سود بالا است؛ اما برخی موارد همچون مالیات مانع از این اقدام می شود و حتی برخی از افراد به این موضوع اعتقاد دارند که مالیات وضع شده برای شرکت در اکثر مواقع به صورت غیر منطقی و ناعادلانه است که در چنین شرایطی باید حتما از بهترین مشاور مالیاتی کمک گرفت.

بنابراین یکی از بهترین مزیت های داشتن مشاور مالیاتی برای شرکت این است که می توان به کمک دانش و تخصص وی، اقدام به کاهش مالیات وضع شده برای شرکت نمود.

از دیگر مزیت های داشتن مشاور مالیاتی برای شرکت این است که می توان به کمک بهترین مشاوران مالیاتی بهترین تصمیمات مالی را اتخاذ نمود.

یک مشاور مالیاتی از قوانین جدید مالیاتی آگاه است به همین خاطر اگر به صورت مداوم در شرکت حضور داشته باشد می تواند از اتخاذ تصمیمات مالی که ریسک بالایی دارند، جلوگیری نماید.

خدمات مشاور مالیاتی شرکت

  • تنظیم لایحه دفاعیه مالیاتی
  • مشاوره مالیاتی برای رسیدگی و حسابرسی مالیاتی
  • تهیه گزارشات و اطلاعات دقیق مالی
  • پیگیری اظهارنامه‌های مالیاتی شرکت‌ها
  • کاهش هزینه‌های مالیاتی شرکت
  • مدیریت ریسک خسارت مالی
  • ارائه مشاوره در تصمیم‌گیری‌های مالی
  • ارائه راهکارهای استفاده از معافیت‌ها

تفاوت مشاور مالیاتی شرکت با حسابدار

یکی از مهم ترین تفاوت ها میان مشاور مالیاتی شرکت و حسابدار این است که وی می تواند چشم اندازهای مالی یک شرکت را پیش بینی و تدوین کند اما حسابدار قادر به انجام این کار نیست.

مدیران برای تنظیم برنامه های مالی شرکت از مشاور مالیاتی کمک می گیرد اما حسابدار تنها سوابق مالی شرکت را بررسی می کند و کاری به اهداف مالی شرکت ندارد.

اغلب حسابداران تحصیلات آکادمیک در رشته حسابداری دارند یا ممکن است در برخی آموزشگاه ها، دوره های حسابداری را گذرانده باشند؛ اما مشاور مالیاتی هم در حوزه حسابداری و هم در حوزه مدیریت فعال است و در هر دو رشته اقدام به تحصیل نموده است.

هزینه مشاور مالیاتی شرکت

برخی افرادی که نیاز به یک مشاور مالیاتی برای شرکت دارند، ممکن است این سوال برای‌شان پیش بیاید که هزینه مشاور مالیاتی شرکت چقدر است؛ توجه نمایید که برآورد این هزینه با توجه به تجربه و سابقه درخشان مشاور مالیاتی محاسبه می شود و نمی توان به یک عدد و رقم مشخص و معین اشاره نمود.

انتخاب بهترین مشاور مالیاتی برای شرکت

انتخاب یک مشاور مالیاتی با تجربه و با سابقه درخشان برای شرکت بسیار با اهمیت است به همین خاطر متقاضیان باید با ریز بینی و حساسیت بیشتری اقدام به استخدام مشاور مالیاتی شرکت نمایند تا بتوانند بهترین نیروها را در اختیار داشته باشند. اگر نیاز به مشاور مالیاتی برای شرکت دارید اما نمی دانید که چطور و چگونه باید اقدام کرد، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 02166198626 با کارشناسان حساب سرا در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *