نرم افزار حسابداری فرداد

نرم افزار حسابداری فرداد یکی از نرم افزار محبوب موجود در بازار می باشد که در نسخه ها و سطح های مختلفی در بازار موجود است.

این نرم افزار با توجه به ویژگی های مختلفی که دارد در بین کسب و کار های مورد استفاده بسیاری قرار میگیرد.

در این نوشته قصد داریم به بررسی نسخه های مختلف این نرم افزار بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید آن را دارید بتوانید مناسب ترین آن ها را خریداری نمایید.

نرم افزار حسابداری فرداد

نرم افزار فرداد

این نرم افزار دارای دو نسخه ابری و ویندوز می باشد که با استفاده از آن می توان به صورت یکپارچه به حسابداری کسب و کار پرداخت.

این ویژگی می تواند برای کسب و کارهایی که در آن افراد به صورت دوکاری مشغول به فعالیت هستند مناسب باشد؛ به آن صورت که افرادی که در محل حضور دارند از نسخه ویندوز و افرادی که به صورت دورکاری مشغول به فعالیت هستند از نسخه ابری استفاده نمایند.

در ادامه به بررسی مدل های مختلف نرم افزار حسابداری فرداد خواهیم پرداخت.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری فرداد

شرکت های پیمانکاری با طرف حساب های مختلفی در ارتباط هستند که حسابداری هر کدام از آن با اهمیت می باشد.

در نرم افزار فرداد برای شرکت های پیمانکاری بخش های مختلفی مانند انبارداری و محاسبه حقوق و دستمزد قرار دارد که حسابداری شرکت پیمانکاری را از گذشته ساده تر کرده است.

نرم افزار حسابداری تولیدی فرداد

یکی از مهم ترین مواردی که در حسابداری تولیدی به آن پرداخته می شود محاسبه حقوق و دستمزد است. در نرم افزار حسابداری تولیدی فرداد توجه ویژه ای به این بخش شده است و با استفاده از آن به سادگی می توان حقوق کارکنان را محاسبه کرد و به بخش های مربوطه ارسال کرد.

انبارداری نیز یکی دیگر از مواردی است که در این نرم افزار حسابداری به آن توجه ویژه ای شده است.

نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد

یکی دیگر از نسخه های نرم افزار حسابداری فرداد، نرم افزار حسابداری خدماتی می باشد که در آن بخش های مختلفی مانند محاسبه مبالغ دریافتی و پرداختی وجود دارد؛ اما اصلی ترین بخش این نرم افزار، مدیریت مشتریان می باشد.

در کنار حسابداری خدماتی، یکی دیگر از مواردی که در نرم افزار حسابداری خدماتی مورد نیاز است، مدیریت مشتریان می باشد. با استفاده از این قابلیت می توان مراحل تعمیر و توضیحات تکمیلی را ثبت کرد و در زمان های لازم به آن رجوع کرد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی فرداد

در حسابداری شرکت بازرگانی، توجه به مبالغ دریافتی و پرداختی و انبارداری از مهم ترین وظایف حسابدار می باشد.

در این نرم افزار حسابداری بازرگانی نیز در کنار سایر ویژگی ها، به انبارداری و حساب های دریافتنی و پرداختنی توجه ویژه ای شده است.

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد رویدادهای مالی و حسابداری را به ثبت می رساند. لازم به ذکر است که اسناد به ثبت رسیده، علاوه بر امکان تهیه گزارش دفتر روزنامه با ارتقا اطلاعات سرفصل حساب ها گزارش های دفاتر کل و معین را در اختیار قرار می دهند.

با وجود نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد دیگر افراد برای کارهای مالی و حسابداری خود با مشکلی مواجه نمی شوند و می توانند به راحتی کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند و سپس برنامه ریزی های مالی را انجام دهند.

نرم افزار حسابداری فرداد رایگان

امکان دریافت نرم افزار حسابداری فرداد به صورت رایگان وجود دارد که این از بهترین ویژگی های این نرم افزار است. البته توجه نمایید که نرم افزار حسابداری فرداد رایگان تنها برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارد و اگر شما نیاز به انجام کارهای مالی و حسابداری سنگین تری هستید، بهتر است نسخه اصلی آن را تهیه نمایید.

نرم افزار حسابداری فرداد رایگان بسیاری از امکانات حسابداری را در اختیار افراد قرار می دهد اما نمی توان انتظار انجام فعالیت های حسابداری جامع تری را از این نرم افزار حسابداری داشت.

نرم افزار حسابداری ابری فرداد

نرم افزار حسابداری فرداد دارای نسخه تحت ویندوز و نسخه ابری می‌ باشد. شرکت ها می توانند با توجه به نیاز خود نسخه تحت ویندوز و یا نسخه ابری نرم افزار حسابداری فرداد را تهیه نمایند. همچنین امکان تهیه هر دو نسخه به صورت همزمان وجود دارد. یعنی شرکت ها می توانند برای کارکنانی که به صورت مستقیم در شرکت‌شان کار می کنند، این نرم افزار حسابداری تحت ویندوز فرداد را تهیه نموده و برای کارکنانی که به صورت دورکاری با شرکت‌شان کار می کنند، نرم افزار ابری فرداد را تهیه کنند.

دانلود نرم افزار حسابداری فرداد

با تکمیل فرم زیر به سادگی نرم افزار حسابداری موردنظر خود را دریافت نمایید.

قیمت نرم افزار فرداد

همانطور که گفته شد نرم افزار حسابداری فرداد در نسخه ها و سطح های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی مخصوص به خود هستند.

شما عزیزان می توانید با شماره 02166198626 در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره تخصصی، از قیمت نرم افزار حسابداری مطلع شوید.

خرید نرم افزار حسابداری فرداد

در این نوشته سعی کردیم به بررسی نرم افزار فرداد بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارید بتوانید نرم افزار مناسبی را خریداری نمایید.

جهت خرید نرم افزار حسابداری فرداد می توانید با شماره 02166198626 در ارتباط باشید.

با ما در ارتباط باشید

02166198626

info@hesabsara.com

تهران، خيابان پیروزی،پلاک1016،واحد 12

همچنین می توانید شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نمایید تا کارشناسان حساب سرا حداکثر طی 30 دقیقه آینده تماس حاصل نمایند