نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان یکی دیگر از نرم افزار های قدرتمند حسابداری موجود در بازار می باشد که ویژگی های شاخص آن باعث محبوبیت آن شده است.

این نرم افزار دارای نسخه های مختلفی است که برای کسب و کار های مختلف شخصی سازی شده است.

در این نوشته سعی داریم به بررسی نرم افزار پارسیان بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید نرم افزار پارسیان را دارید بتوانید آشنایی کاملی با آن پیدا کنید.

نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار پارسیان

نرم افزار پارسیان را می تواند یکی از نرم افزارهایی دانست که دارای رابط کاربری ساده ای می باشد و در صورتی که از حسابداری اطلاعات کافی ندارید نیز می توانید از آن استفاده کنید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری پارسیان می توان اغلب امور حسابداری را به سادگی انجام داد، به همین منظور می توان آن را از کاملترین نرم افزار های موجود در بازار دانست.

نرم افزار پارسیان دارای بخش های گوناگونی است که قصد داریم در ادامه بررسی این بخش ها بپردازیم.

ثبت سند در نرم افزار پارسیان

یکی از اصلی ترین بخش های هر نرم افزار حسابداری ثبت اسناد حسابداری می باشد که می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام شود.

نرم افزار پارسیان قابلیت اتصال به کارتخوان را دارد و همین مورد باعث افزایش سرعت در حسابداری این کسب و کار می شود.

دریافت گزارش در نرم افزار پارسیان

در نرم افزار پارسیان می توان در هر زمان گزارش های مورد نظر را استخراج کرد و در موقعیت های مورد نظر استفاده کرد.

گزارش هایی که از این نرم افزار استخراج می شود می تواند برای بخش مدیریت و یا حتی برای ارسال به سازمان مالیاتی استفاده شود.

انباری داری نرم افزار حسابداری پارسیان

اطلاع از موجودی انبار در بعضی از شرکت ها مانند شرکت های بازرگانی بسیار حیاتی می باشد و باید اطلاعات آن همواره بروز باشد.

نرم افزار پارسیان با در اختیار داشتن بخش جداگانه ای برای موجودی کالاها، حسابداری شرکت بازرگانی را ساده تر کرده است.

حقوق و دستمزد نرم افزار پارسیان

محاسبه حقوق و دستمزد از مهم ترین وظایف حسابداران می باشد که کمی دشوار می باشد، اما با ورود نرم افزارهای حسابداری این محاسبات به صورت اتوماتیک انجام می شود و طی گزارشاتی برای واحد های مربوطه ارسال می شود.

مزایا نرم افزار حسابداری پارسیان

نرم افزار حسابداری پارسیان یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر است که تقاضا برای خرید آن همچنان روند صعودی دارد، اما توجه نمایید که این نرم افزار دارای یک سری ویژگی تاپ و انحصاری است و همین امر منجر شده تا تقاضا برای خرید این نرم افزار حسابداری افزایش یابد.

در ادامه لیستی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار حسابداری پارسیان را مشاهده می کنید که نشان می دهد با دریافت این نرم افزار چه مزایایی را شامل می شوید.

  • منو کاملا گرافیکی و کاربری بسیار ساده
  • آموزش کاملا رایگان و بدون هزینه سالیانه
  • بدون نیاز به علم حسابداری
  • امکان ثبت انواع سرویس سالن، پیک، حضوری، بیرون بر، تاکسی
  • کنترل میزان فروش و ارزیابی سود فروش و کنترل عملکرد کاربران

پشتیبانی نرم افزار حسابداری پارسیان

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین نرم افزارهای حسابداری این است که دارای پشتیبانی رایگان باشد تا کلیه متقاضیان بتوانند سوالات خود را مطرح نماید و هر زمان که مشکلی برای‌شان پیش آمد بتوانند به صورت فوری با کارشناسان مجرب صحبت و مشورت کنند.

نرم افزار حسابداری پارسیان دارای این قابلیت است یعنی دارای پشتیبانی یک ساله و رایگان می باشد به همین خاطر متقاضیان می توانند از طریق آن بهترین اطلاعات و خدمات را دریافت نمایند.

نرم افزار حسابداری پارسیان رایگان

برخی افراد به دنبال نرم افزار حسابداری پارسیان رایگان هستند، بنابراین باید آگاه باشید که امکان دریافت چنین نرم افزاری وجود دارد اما اینگونه نرم افزارها خیلی نمی توانند برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی گسترده ای مناسب باشند و ممکن است پس از مدتی غیر فعال شوند.

بنابراین اگر می خواهید کمی با محیط این نرم افزار آشنا شوید، می توانید به سراغ خرید نرم افزار حسابداری پارسیان رایگان بروید اما اگر قصد دارید تا به مدت چند سال با این نرم افزار کار کنید بهتر است که نسخه اصلی آن را تهیه نمایید.

جهت دریافت دمو موردنظر از صفحه دانلود رایگان دمو برنامه حسابداری دیدن نمایید.

قیمت نرم افزار حسابداری پارسیان

قیمت خرید نرم افزار حسابداری پارسیان بسیار مناسب تر از دیگر نرم افزارها است اما توصیه می کنیم برای اینکه بتوانید از هزینه های دقیق و به روز آگاه شوید، همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا مشاوران حرفه ای در این حوزه شما را راهنمایی کنند.

مشاوران حساب سرا هم هزینه های دقیق و هم نکات مهم برای خرید نرم افزار حسابداری پارسیان را به شما می گویند تا بتوانید با آگاهی کافی به سراغ خرید این نرم افزار حسابداری بروید.

دانلود نرم افزار حسابداری پارسیان

با تکمیل فرم زیر به سادگی نرم افزار حسابداری موردنظر خود را دریافت نمایید.

خرید نرم افزار حسابداری پارسیان

در این نوشته سعی کردیم به بررسی بخش های مختلف نرم افزار پارسیان بپردازیم تا بتوانید با اطلاعات کاملتری این نرم افزار را تهیه کنید.

جهت خرید نرم افزار حسابداری مورد نظر از طریق شماره 02166198626 با کارشناسان حساب سرا در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، نرم افزار مورد نظر خود را سفارش دهید.

با ما در ارتباط باشید

02166198626

info@hesabsara.com

تهران، خيابان پیروزی،پلاک1016،واحد 12

همچنین می توانید شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نمایید تا کارشناسان شرکت حداکثر طی 30 دقیقه آینده تماس حاصل نمایند