نرم افزار حسابداری آرایشگاه

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از مکان هایی هستند که روزانه با افراد زیادی در ارتباط هستند و کارهای متنوعی انجام می دهند.

طی سال های گذشته نرم افزار های مختلفی برای مدیریت سالن های زیبایی تولید شده است که هر کدام دارای ویژگی هایی می باشند.

در این نوشته قصد داریم به بررسی این نرم افزار ها بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود دارید بتوانید مناسب ترین نرم افزار را تهیه کنید.

نرم افزار حسابداری آرایشگاه

نرم افزار مدیریت سالن زیبایی

برای مدیریت سالن زیبایی نیاز است که بتوانیم اطلاعات تمام مراجعین را ثبت کنیم و برای تمام افراد حساب جداگانه ای تشکیل دهیم.

همچین باید بتوانیم مشخص کنیم که هر کدام از مراجعین توسط کدام از پرسنل خدمت رسانی شده است.

دریافت گزارش های لازم مانند صورت سود و زیان و حقوق و دستمزد از مواردی است که توسط نرم افزار ارائه شود.

نوبت دهی یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار مدیریت آرایشگاه است که می تواند به سیستم ارسال پیامک نیز متصل شود.

نرم افزار حسابداری آرایشگاه هلو

نرم افزار حسابداری هلو یکی از نرم افزار های قدرتمند می باشد که نسخه ای ویژه برای آرایشگاه تهیه کرده است.

در این نسخه می توان علاوه بر رسیدگی به حساب ها و محاسبه حقوق و دستمزد، مشتریان مختلفی تعریف کرد و حتی برای هر کدام از آن ها درصد تخفیف مشخص کرد.

همچنین می توان نرم افزار را به سیستم حضور و غیاب متصل کرد تا بتوان از میزان حضور پرسنل در مجموعه مطلع شد.

نرم افزار مدیریت سالن زیبایی محک

در نرم افزار حسابداری محک همانند نرم افزار هلو قابلیت تعریف اشخاص مختلف وجود دارد. در نرم افزار محک می توان فاکتور را کاملا شخصی سازی کرد و تمام مواردی که مورد نیاز می باشد را در آن قرار داد.

در این نسخه از نرم افزار می توان محصولاتی را که به فروش می رسند را نیز مدیریت کرد و هر زمان که موجودی آن ها از حدی کمتر شد از آن مطلع شد.

نرم افزار حسابداری آرایشگاه رخساره

نرم افزار سالن زیبایی رخساره اولین، پرفروش ترین و راحت ترین نرم افزار حسابداری و مدیریت مشتری CRM مراکز زیبایی، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است. بنابراین می توانید با خرید این نرم افزار حسابداری به اطلاعات بسیار جامع و خوبی در کوتاه ترین زمان ممکن دست یابید. 

قابل توجه متقاضیان این موضوع نیز باشد که امکان دریافت نسخه رایگان این نرم افزار وجود دارد اما این نسخه بسیار محدود بوده و نمی تواند خیلی برای افراد کارایی داشته باشد.

نرم افزار حسابداری آرایشگاه چهره

نرم افزار حسابداری آرایشگاه چهره، یکی از نرم افزارهای تخصصی است که می توانید کلیه اطلاعات مالی را از صفر تا صد به خوبی مدیریت کنید. این نرم افزار برای آرایشگاه هایی که اقدام به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می کنند مناسب است و به خوبی می تواند موجودی انبار را به شما نشان دهد.

شایان ذکر است که نرم افزار حسابداری آرایشگاه چهره همواره در حال بروز رسانی و افزايش مستمر امكانات و آپديت رايگان نرم افزار شما می باشد.

قیمت نرم افزار حسابداری آرایشگاه

همانطور که در بالا اشاره کردیم، نرم افزار های مختلفی برای مدیریت سالن های زیبایی وجود دارد و هر کدام نیز دارای سطوح مختلفی هستند؛ به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد.

جهت اطلاع از قیمت دقیق نرم افزار موردنظر با شماره 02166198626 در ارتباط باشید.

بهترین نرم افزار حسابداری آرایشگاه

برای آنکه بتوان بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب کرد باید از ویژگی نرم افزارهای مختلف اطلاع داشت تا بتوانیم مقایسه درستی میان آن ها انجام دهیم.

ما در فروشگاه حساب سرا نرم افزارهای مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده ایم تا بتوانید آن ها را با یگدیگر مقایسه کنید و بهترین نرم افزار حسابداری آرایشگاه را انتخاب نمایید.

دانلود نرم افزار حسابداری آرایشگاه

با تکمیل فرم زیر به سادگی نرم افزار حسابداری موردنظر خود را دریافت نمایید.

خرید نرم افزار حسابداری سالن زیبایی

در این نوشته سعی کردیم به بررسی نسخه های مختف نرم افزار حسابداری برای سالن های زیبایی بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود دارید بتوانید مناسب ترین نرم افزار را خریداری کنید.

جهت خرید نرم افزار حسابداری آرایشگاه از طریق شماره 02166198626 با کارشناسان حساب سرا در ارتباط باشید و نرم افزار مورد نظر خود را سفارش دهید.

با ما در ارتباط باشید

02166198626

info@hesabsara.com

تهران، خيابان پیروزی،پلاک1016،واحد 12

همچنین می توانید شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نمایید تا کارشناسان شرکت حداکثر طی 30 دقیقه آینده تماس حاصل نمایند