نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس یکی دیگر از نرم افزار های قدرتمند موجود در بازار می باشد که برای اصناف مختلف به طور اختصاصی نرم افزار مورد نظر را طراحی کرده است.

 در این نوشته قصد داریم به بررسی نرم افزار حسابداری پارمیس بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارید بتوانید مناسب ترین نرم افزار را خریداری نمایید.

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار پارمیس

یکی از قابلیت های جذاب این نرم افزار اتصال آن به سامانه پیامکی می باشد، به صورتی که می توان پس از صدور فاکتور و یا اتفاقات مشابه برای اشخاص مورد نظر پیامک ارسال کرد.

با ما همراه باشید تا بررسی کامل این نرم افزار بپردازیم.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس در کنار نرم افزار حسابداری پارمیس، برنامه حسابداری شخصی برای تلفن همراه نیز تهیه کرده است که می توان برای ثبت حساب های شخصی از آن استفاده کرد.

نرم افزار حسابداری ابری یکی دیگر از محصولات شرکت پارمیس می باشد که با استفاده از آن می توان در هر موقعیتی تنها با استفاده از اینترنت به سیستم حسابداری متصل شد.

نرم افزار حسابداری بازرگانی پارمیس

در حسابداری شرکت بازرگانی به دلیل آن که عمده فعالیت شرکت مربوط به خرید و فروش کالا می باشد، انبارداری از مهم ترین بخش های حسابداری این نوع شرکت ها می باشد.

 در نرم افزار حسابداری بازرگانی پارمیس برای شرکت های بازرگانی همچنین بخشی تعبیه شده که در آن می توان برای اشخاص طرف حساب حساب جداگانه ای تعریف کرد.

با استفاده از این نرم افزار همچنین می توان گزارشات لازم را برای ارائه به بخش های مختلف شرکت استفاده کرد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

اگر قصد تهیه نرم افزار حسابداری فروشگاهی بهتر است هنگام خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

در نرم افزار فروشگاهی باید بتوان تمام عملیات خرید و فروش را ثبت کرد. همچنین باید بتوان سیستمی برای انبارداری وجود داشته باشد تا از موجودی کالا ها اطلاع داشت.

در کنار این دو مورد باید بتوان گزارشاتی مانند گزارش خرید و فروش را از نرم افزار دریافت کرد. نکته قابل توجه این است که نرم افزار پارمیس گزارشات تخصصی را ارائه میدهد که از آن می توان در حسابداری فروشگاه بهره برد.

نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

فرآیند حسابداری شرکت تولیدی به دلیل آنکه دارای قسمت های مختلفی مانند انبارداری و حقوق و دستمزد است مقداری دشوار می باشد.

استفاده از نرم افزار حسابداری در شرکت های تولیدی امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است، زیرا با استفاده از آن می توان کمی از سختی فرآیند حسابداری کاست.

یکی از قسمت های محبوب نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس محاسبه بها تمام شده کالا می باشد که باعث شده محاسبات این بخش به سادگی توسط سیستم انجام شود.

دانلود نرم افزار حسابداری پارمیس

با تکمیل فرم زیر به سادگی نرم افزار حسابداری موردنظر خود را دریافت نمایید.

قیمت نرم افزار حسابداری پارمیس

همانطور که در بالا اشاره شد، نرم افزار حسابداری پارمیس نسخه های مختلفی دارد که هر کدام دارای سطوح متفاوتی می باشند؛ به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی برای این نرم افزار تعیین کرد.

جهت اطلاع از قیمت نرم افزار پارمیس با طریق شماره 02166198626 در ارتباط باشید.

خرید نرم افزار حسابداری پارمیس

در این نوشته سعی کردیم به بررسی نرم افزار حسابداری پارمیس بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارید بتوانید مناسب ترین نرم فزار را تهیه نمایید.

جهت خرید نرم افزار پارمیس می توانید از طرق شماره 02166198626 با کارشناسان حساب سرا در ارتباط باشید و ضمن دریافت مشاوره تخصصی، سفارش خود را ثبت کنید.

نرم افزار حسابداری پارمیس رایگان

امکان خرید نرم افزار حسابداری پارمیس رایگان وجود دارد اما توجه نمایید که این نرم افزار تنها برای استفاده شخصی، حسابداری کسب و کارهای کوچک، کسب و کارهای خانگی و استارتاپ ها مناسب است. بنابراین اگر می خواهید که کارهای حسابداری جامع تری را انجام دهید بهتر است که به سراغ نرم افزار اصلی بروید.

بنابراین نرم افزار حسابداری پارمیس رایگان برای کسب و کارهای کوچک و نرم افزار حسابداری پارمیس نسخه اصلی برای تمامی کسب و کارها مناسب است. 

در صفحه دانلود دمو برنامه حسابداری می توانید دمو موردنظر را دریافت نمایید.

نرم افزار حسابداری پارمیس برای موبایل

نرم افزار حسابداری پارمیس برای موبایل مخصوص محاسبه، ثبت و ضبط هزینه‌ ها و درآمد شخصی و خانوادگی است. نرم افزار حسابداری موبایل پارمیس به‌ صورت رایگان قابل دانلود و استفاده می باشد. این نرم افزارها به‌ صورت تک کاربره و قابل ذخیره در گوشی‌ های تلفن همراه هستند.

با استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس برای موبایل به‌ راحتی می‌ توانید حساب دخل و خرج ماهانه یا سالانه خود را داشته باشید و به‌ راحتی روی آن‌ها برنامه‌ ریزی و کنترل داشته باشید. نرم افزار پارمیس با در نظر گرفتن همه نیازهای یک شخص به نرم افزاری که همه جوانب زندگی و هزینه‌ های یک شخص را تحت پوشش قرار دهد طراحی و تولید شده است.

نرم افزار حسابداری پارمیس برای کامپیوتر

نرم افزار حسابداری پارمیس برای کامپیوتر نیز مناسب است و می توانید با این اقدام کلیه فعالیت های مالی و حسابداری کسب و کار خود را زیر نظر داشته باشید.

شایان ذکر است که نرم افزار حسابداری پارمیس برای کامپیوتر به خاطر محیط زیبایی که دارد و قابلیت های بسیاری را که شامل می شود بسیار پرتقاضا و محبوب است و افراد بسیاری علاقه مند به خرید آن هستند. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار با کیفیت هستید که بتوانید کلیه فعالیت های مالی و حسابداری کسب و کار خود را انجام دهید می توانید به سراغ خرید نرم افزار حسابداری پارمیس بروید.

پشتیبانی نرم افزار حسابداری پارمیس

زمانی که افراد قصد خرید بهترین نرم افزار حسابداری را دارند برای‌شان مهم است که این نرم افزار پشتیبانی داشته باشد تا هر زمان که سوالی داشتند یا ابهامی به وجود آمد، افراد بتوانند به صورت فوری اقدام به رفع ابهام نمایند. از طریق پشتیبانی نرم افزار حسابداری پارمیس این امکان فراهم شده است.

افرادی که به عنوان پشتیبان در این مجموعه خدمات ارائه می دهند، دانش و تجربه بالایی در این حوزه کسب نموده اند به همین خاطر می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند تا بتوانید به صورت رایگان به پاسخ کلیه سوالات خود دست یابید.

با ما در ارتباط باشید

02166198626

info@hesabsara.com

تهران، خيابان پیروزی،پلاک1016،واحد 12

همچنین می توانید شماره تماس خود را در کادر زیر وارد نمایید تا کارشناسان شرکت حداکثر طی 30 دقیقه آینده تماس حاصل نمایند