ثبت شرکت آنلاین موجب شده تا کلیه افراد بدون هیچ گونه نگرانی از بابت تایم و هزینه، به سراغ ثبت شرکت بروند. ثبت شرکت آنلاین مراحلی دارد که می توانید با طی کردن این مراحل، به اهداف مورد نظر خود دست یابید. لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت آنلاین نیازی به دفتر نیست و شما می توانید محل اقامت یکی از شرکا را در سایت ثبت نمایید و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

اما اگر قصد ثبت شرکت آنلاین را دارید اما تجربه و دانش کافی برای این اقدام را ندارید، بهتر است که از تجربه مشاوران مجرب و زبده در این حوزه بهره مند شوید. مشاوران مجموعه حساب سرا به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در حوزه ثبت شرکت آنلاین کسب نموده اند بهترین گزینه برای دریافت مشاوره تخصصی محسوب می شوند که می توانید از طریق آن ها اقدامات نهایی را با خیالی آسوده انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهتر برای ثبت شرکت آنلاین، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه امور ثبتی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-آنلاین-شرکت

ثبت آنلاین شرکت ها

امروزه اغلب کارهای اداری به صورت آنلاین انجام می شود که همین امر منجر شده تا هم سرعت کارها افزایش یابد و هم میزان هزینه ها برای ثبت شرکت کاهش یابد. اما توجه نمایید که سایت های بسیاری هستند که در حوزه ثبت شرکت آنلاین فعالیت می کنند، به همین خاطر بهتر است که به کمک مشاوران زبده و مجرب، از طریق بهترین سایت اقدام نمایید.

بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که مشغله زیادی دارید و نمی توانید برای ثبت شرکت وقت بگذارید، می توانید به صورت آنلاین کلیه مراحل ثبت شرکت را طی کنید. 

مراحل ثبت شرکت آنلاین

  1. ابتدا به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها مراجعه نمایید
  2. تعیین تابعیت متقاضی
  3. وارد کردن نام و اطلاعات شخص حقوقی
  4. انتخاب موضوع شرکت
  5. آدرس دفتر مرکزی شرکت
  6. میزان سرمایه اولیه شرکت وارد گردد
  7. مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق اشخاص شرکت قید شود
  8. درج سرمایه هر شخص
  9. سمت و ارتباط اشخاص
  10. معرفی شعب شرکت
  11. وارد کردن اطلاعات سال مالی شرکت
  12. ذکر متن صورتجلسه
  13. اطلاعات متن اظهارنامه را در سامانه تایپ نمایید
  14. اساسنامه شرکت
  15. تایید مدارک مورد نیاز

خدمات ثبت آنلاین شرکت

اگر قصد ثبت شرکت آنلاین را دارید اما نیاز به دریافت مشاوره دارید، بهتر است که به کمک بهترین مشاوران و کارشناسان به سراغ اقدامات نهایی ثبت شرکت بروید.

کادر مجرب و حرفه ای مجموعه حساب سرا به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در حوزه ثبت شرکت کسب نموده اند، راهنمای شما برای این اقدام هستند. بنابراین می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بتوانید با مشاوران مجرب در این حوزه مشورت کنید.