ثبت برند حقوقی امروزه با افزایش تقاضای بیشتری همراه است؛ زیرا افراد به اینگونه موسسه های حقوقی بیشتر و راحت تر اعتماد می کنند به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال ثبت برند حقوقی هستند. البته توجه نمایید که برای ثبت برند حقوقی باید یک سری مدارک معتبر و قانونی در اختیار داشته باشید تا بتوانید با ارائه این مدارک اقداماتی جهت ثبت برند انجام دهید. ذکر این نکته در همین ابتدا الزامی است که برای ثبت برند حقوقی نباید بیش از دو سال از آخرین فعالیت شرکت شما گذشته باشد.

اما توجه نمایید که اگر قصد ثبت برند را دارید اما تجربه کافی در این حوزه ندارید، بهتر است که از طریق یک شرکت مجرب و حرفه ای اقدام نمایید تا بتوانید اقداماتی جهت ثبت برند حقوقی انجام دهید. شرکت حساب سرا یکی از بهترین شرکت هایی است که می توانید کله خدمات مربوط به ثبت برند را از طریق کادر مجرب این مجموعه دریافت نمایید؛ زیرا کادر مجرب این مجموعه تخصص و مهارت بالایی برای ثبت برند حقوقی دارند و بهترین انتخاب برای این اقدام محسوب می شوند.

اگر قصد ثبت برند حقوقی را دارید و می خواهید با نکات و شرایط این اقدام بهتر و بیشتر آشنا شوید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-برند-حقوقی

ثبت برند موسسه حقوقی

هر شرکت حقوقی به منظور دستیابی به بازار کار، تجارت محصول و خدمات رسانی، اقدام به ثبت علامت تجاری می نماید. این علامت تجاری براساس قوانین اداره ثبت شرکت ها، بخش علائم و اختراعات به ثبت قانونی می رسد تا در انحصار شخص و شرکت مربوطه باشد و تا زمانی که آن را به ثبت نرساند، هیچ حقی نسبت به آن برند تجاری ندارد.

مدارک ثبت برند حقوقی

  • ارائه پروانه بهره برداری یا مجوز تولید یا پروانه کسب
  • تصویر اولین روزنامه رسمی شرکت
  • شناسنامه ملی شرکت
  • توضیحات در مورد برند
  • ارائه مدارک مالی

مشاور حقوقی ثبت برند

اگر قصد دریافت مشاوره جهت ثبت برند حقوقی را دارید، بهتر است که از طریق مجموعه حساب سرا اقدام نمایید؛ زیرا حساب سرا تنها با مشاوران زبده و مجرب اقدام به همکاری نموده است و بهترین انتخاب برای ثبت برند حقوقی محسوب می شود که می توانید از طریق آن بهترین مشاوره حقوقی جهت ثبت برند را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نکات ثبت برند حقوقی، می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را در زمینه خدمات ثبتی راهنمایی کنند.