ثبت برند خوراکی امروزه مورد توجه صاحبان مغازه های فروش خوراکی قرار گرفته است به خصوص کسانی که اقدام به تولید خوراکی هایی جدید و خاص کرده اند؛ زیرا این افراد با ثبت برند خوراکی می توانند یک نام انحصاری و خاص برای برند خود انتخاب نمایند تا هرگونه تقلب و تصرف به حداقل برسد. با ثبت برند خوراکی دیگر خیال‌تان آسوده می شود که کسی نمی تواند اقداماتی که به ضرر شما است را انجام دهد.

البته ذکر این نکته ضروری است که اگر قصد ثبت برند خوراکی را دارید، حتما از طریق بهترین شرکت ها که به صورت تخصصی بر روی ثبت برند خوراکی فعالیت می کنند اقدام نمایید. شرکت حساب سرا جزو محبوب ترین و بهترین شرکت هایی است که می توانید از طریق آن کلیه خدمات ثبتی را دریافت نمایید. کادر مجرب حساب سرا به شما کمک می کنند تا بتوانید پروسه ثبت برند خوراکی را به آسانی طی کنید.

جهت ثبت برند خوراکی بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-برند-خوراکی

مراحل ثبت برند خوراکی

  1. انتخاب لوگو
  2. استعلام جهت عدم تشابه لوگو
  3. جمع آوری مدارک
  4. ثبت اظهارنامه برند
  5. تایید نهایی از طریق پیامک
  6. مراجعه به اداره مالکیت معنوی ثبت اسناد و تشکیل پرونده
  7. معرفی برند و پرداخت هزینه ها
  8. دریافت سند مربوط به لوگو

هزینه ثبت برند خوراکی

هزینه ثبت برند خوراکی یکی از مهم ترین مواردی است که افراد به آن توجه می کنند اما همین هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر می خواهید از هزینه ثبت برند خوراکی آگاه شوید و سپس اقدام نمایید، همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای ثبت برند راهنمایی کنند.

چطور برند خوراکی ثبت کنم؟

شرکت های بسیاری در حوزه ثبت برند خوراکی فعالیت می کنند اما مجموعه حساب سرا یکی از بهترین مجموعه هایی است که می توانید از طریق آن کلیه خدمات مربوط به ثبت برند خوراکی را دریافت نمایید. مجموعه حساب سرا به واسطه سابقه درخشانی که در حوزه خدمات ثبتی کسب نموده است، به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می شود.

بنابراین اگر قصد ثبت برند را دارید، بهتر است که از طریق این مجموعه اقدام نمایید تا بتوانید پروسه ثبت برند خوراکی را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین هزینه ها طی کنید.