ثبت برند در ترکیه چیست و چه مزایایی دارد؟ ثبت برند در ترکیه موجب می شود تا امنیت کسب و کار شما تضمین شود تا دیگر هیچ گونه سوء استفاده از برند مورد نظر شما نشود. ذکر این نکته ضروری است که با ثبت برند در ترکیه امکان رشد کسب و کار شما وجود خواهد داشت و می توانید هم مشتریان کسب و کار خود را افزایش دهید و هم اقدام به کسب سود و درآمد بیشتری کنید. بنابراین ثبت برند در ترکیه از مزایای بسیاری برخوردار است.

اما توجه نمایید که زمانی که صحبت از ثبت برند در ترکیه است، نیاز به مراحل بسیاری است که طی شود و باید به تشریفات این اقدام توجه کافی را داشته باشید. بنابراین توصیه می کنیم که جهت ثبت برند در ترکیه حتما از طریق شرکت هایی مجرب و حرفه ای همچون حساب سرا اقدام نمایید. مجموعه حساب سرا به دلیل اینکه دارای کادری زبده و خلاق است به عنوان بهترین شرکت برای ثبت برند در ترکیه شناخته شده است.

جهت ثبت برند در ترکیه و آگاهی از مراحل و هزینه انجام این کار، بهتر است که در ادامه نیز همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا از مشاوره تخصصی در زمینه خدمات ثبتی بهره مند شوید.

ثبت-برند-در-ترکیه

مزایا ثبت برند در ترکیه

برای اغلب افراد این موضوع جذاب است که بتوانند فعالیت کسب و کار خود را در یک یا چند کشور ادامه دهند. ثبت برند در ترکیه موجب می شود تا بتوانید فعالیت خود را گسترش دهید و به شهرت بی نظیری دست خواهید یافت. همین اقدام موجب می شود تا هم بازار مورد نظر شما گسترش یابد و هم سود کسب و کار شما بیشتر خواهد شد.

اما توجه نمایید که ثبت برند در ترکیه نیاز به تشریفات خاصی دارد و باید با توجه به قوانین این کشور صورت گیرد که شاید شما از خیلی موارد دانش کافی را نداشته باشید. بنابراین توصیه می کنیم که برای ثبت برند در ترکیه حتما از طریق مجموعه هایی که خدمات بی نظیری در حوزه ثبت برند در ترکیه ارائه می دهند، اقدام نمایید.

مراحل ثبت برند در ترکیه

  • تنظیم اساسنامه
  • دریافت فرم ثبت برند 
  • دریافت شماره مالیات
  • اخذ تاییدیه اساسنامه برند از دفتر رسمی ترکیه
  • ثبت نام در اتاق بازرگانی ترکیه
  • اخذ تاییدیه و امضای وکالت نامه از دفتر رسمی ترکیه
  • ایجاد فرم خزانه داری ترکیه
  • مراجعه به اداره دارایی ترکیه 
  • ارسال فرم پیش ثبت نام جهت بررسی و تایید این فرم

هزینه ثبت برند در ترکیه

هزینه ثبت برند در ترکیه یکی از مهم ترین مواردی است که افراد به آن توجه می کنند اما همین هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود؛ بنابراین توصیه می کنیم که جهت ثبت برند در ترکیه و آگاهی از هزینه های دقیق، همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای ثبت برند راهنمایی کنند.