آیا تا به حال به گسترش کسب و کار خود از طریق ثبت برند در کانادا فکر کرده اید و می دانید که با این اقدام هم بیزنس شما رونق بیشتری می گیرد و هم خیال‌تان از امنیت آن آسوده است؟ بنابراین حالا می توان پی برد که چرا ثبت برند در کانادا روز به روز با افزایش تقاضا همراه است. بنابراین اگر شما هم به دنبال راهی هستید که به رشد بسیار خوبی در کسب و کار خود برسید، بهتر است که اقداماتی جهت ثبت برند در کانادا انجام دهید.

اما ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که از چه طریقی می توان ثبت برند در کانادا را انجام داد تا هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی شود؛ بنابراین باید آگاه باشید که برخی مجموعه ها همچون حساب سرا قادر هستند که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با قیمتی مناسب ارائه دهند به همین خاطر می توانید جهت ثبت برند در کانادا از طریق این مجموعه با خیالی آسوده اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت برند در کانادا، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-برند-در-کانادا

مزایای ثبت برند در کانادا

اولین مزیت ثبت برند در کانادا این است که کار و برند شما وجه قانونی به خود می‌ گیرد و امنیت شغلی برای شما ایجاد می‌ شود که این خود همان چیزی است که خیلی ها به دنبالش هستند.

برخی افراد تصور می کنند که باید حتما از شهروندان کانادا باشند تا بتوانند اقداماتی جهت ثبت برند در کانادا انجام دهند؛ اما توجه نمایید که نیازی نیست حتما از شهروندان این کشور باشید.

با ثبت برند، مالکان می‌ توانند پیشنهادهای کاری بسیار دیگری نیز به دست بیاورند که مالکان برندهای ثبت‌ نشده، امکان دسترسی و استفاده از آن‌ها را ندارند.

مراحل ثبت برند در کانادا

  • ثبت برند در کشور مبدا
  • اداره مالکیت معنوی کانادا
  • برند باید انحصاری و نامشابه باشد
  • برند باید با قوانین کانادا همخوانی داشته باشد
  • ثبت درخواست
  • پرداخت هزینه ها
  • تایید درخواست ثبت برند در کانادا
  • ارائه آگهی در نشریه آنلاین اداره مالکیت معنوی کانادا

برای ثبت برند در کانادا از چه طریقی اقدام کنیم؟

اگر قصد ثبت برند در کانادا را دارید، توصیه می کنیم که حتما از طریق مجموعه هایی همچون حساب سرا که تجربه و مهارت کافی در این حوزه دارند اقدام نمایید. کادر مجرب حساب سرا همراه شما هستند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن امور ثبتی مربوط به ثبت برند در کانادا را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را نسبت به تمامی هزینه ها آگاه کنند.