ثبت برند محصول اقدامی اثربخش جهت جهت افزایش ارزش و سوددهی بیزینس شما محسوب می شود. بنابراین اگر در این حوزه مشغول به کار هستید و اقدام به فروش محصولات مختلفی می کنید، بهتر است که با توجه به حوزه کاری خود، به سراغ ثبت برند محصول بروید. اما آیا می دانید که ثبت برند محصول از چه طریقی امکان پذیر است و باید چقدر هزینه کرد؟

بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت برند محصول، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه انجام خدمات ثبتی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای ثبت برند محصول راهنمایی کنند.

ثبت-برند-محصول

ثبت برند محصول چه ضرورتی دارد؟

برای اینکه بیزینس شما مطرح شود و به ارزش آن افزوده شود، بهتر است که به سراغ ثبت برند محصول بروید. برای هر کسی این موضوع جذاب است که در حوزه کاری که مشغول است، بیشتر بدرخشد. بنابراین ثبت برند محصول به شما برای به وقوع پیوستن این اتفاق، کمک شایانی می کند.

لازم به ذکر است که ثبت برند محصول هم منجر به افزایش ارزش بیزینس شما می شود و هم میزان سوددهی آن را افزایش می دهد. بنابراین شما تنها با ثبت برند محصول، شاهد مزایای بسیاری خواهید بود.

شرایط ثبت برند محصول

ثبت برند محصول نکاتی دارد که متقاضیان با آگاهی کافی از این نکات باید به سراغ اقدامات نهایی بروند. یکی از مهم ترین نکات این است که شما باید نامی غیر تکراری، که تلفظ ساده و روان دارد و متناسب با نوع بیزینس شما است را انتخاب نمایید.

مورد بعدی که باید به آن خیلی توجه کنید، این است که این برند تجاری نباید برخلاف قوانین کشور باشد؛ زیرا اگر این مورد به چشم بیاید، برند شما ثبت نمی شود.

ذکر این نکته ضروری است که ثبت برند محصول اگر به صورت لاتین باشد، نیاز به کارت بازرگانی است اما اگر به فارسی باشد، تنها به جواز کسب نیاز است.

آیا یک محصول نیاز به ثبت برند دارد؟

اگر نیاز به ثبت برند محصول دارید، باید آگاه باشید که دریافت مشاوره پیش از ثبت برند بسیار حائز اهمیت است. بنابراین توصیه می کنیم که برای ثبت برند محصول در ابتدا از راهنمایی مشاوران حساب سرا بهره مند شوید و سپس به سراغ اقدامات نهایی بروید. 

مشاوران حساب سرا به شما کمک می کنند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و با آگاهی کافی به سراغ ثبت برند محصول بروید. جهت دریافت مشاوره بهتر است که همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.