آیا می دانید که با ثبت برند نرم افزار تعداد افراد بسیاری به سراغ دانلود این نرم افزار می آیند و همین امر به مرور زمان منجر به افزایش ارزش این نرم افزار خواهد شد و سپس میزان درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. در واقع با ثبت برند نرم افزار کلیه حق و حقوق مادی و معنوی شما حفظ خواهد شد و هر گونه سوءاستفاده از این برند کاهش می باید. 

اما توجه نمایید که ثبت برند نرم افزار نیاز به دریافت مشاوره دارد، بنابراین توصیه می کنیم که اگر نیاز به مشاوره برای ثبت برند نرم افزار دارید، بهتر است که از طریق مشاوران حساب سرا اقدام نمایید. مشاوران حساب سرا به واسطه سابقه درخشانی که در این حوزه کسب نموده اند، بهترین انتخاب برای سهولت ثبت برند نرم افزار محسوب می شوند که می توانید از طریق آن ها شاهد بهترین ها باشید.

اگر قصد ثبت برند نرم افزار را دارید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه خدمات ثبتی از طریق شماره 02166198626  اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را راهنمایی کنند.

ثبت-برند-نرم-افزار

مزایا ثبت برند نرم افزار

دانلود یک نرم افزار زمانی صورت می گیرد که نام آن برای افراد آشنا باشد و خیال‌شان از بابت کیفیت آن آسوده باشد. ثبت برند نرم افزار یکی از بهترین اقداماتی است که می توانید انجام دهید تا رضایت افراد و اطمینان آن ها را جلب کنید.

زمانی که ثبت برند نرم افزار صورت گیرد، رقبا دیگر نمی توانند از نرم افزار شما سو استفاده ای کنند و کلیه حق و حقوق مادی و معنوی این نرم افزار حفظ خواهد شد.

اخذ وام و تسهیلات مالی از دیگر مزیت های ثبت برند نرم افزار است که بیان می کند شما با ثبت برند می توانید به سراغ دریافت وام و تسهیلات بروید.

مدارک ثبت برند نرم افزار

  • تصویر کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  • آدرس و کد پستی دقیق
  • تصویر لوگو و برند
  • جواز تاسیس شرکت
  • کارت بازرگانی 

مشاوره ثبت برند نرم افزار

اگر نیاز به ثبت برند نرم افزار دارید، بهتر است که پیش از هر اقدامی، در ابتدا به سراغ دریافت مشاوره بروید. مشاوران حساب سرا بهترین انتخاب برای دریافت مشاوره ثبت برند نرم افزار محسوب می شوند که می توانید از طریق آن ها بهترین خدمات را دریافت نمایید.

مشاوران حساب سرا به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در حوزه ثبت برند نرم افزار کسب نموده اند، بهترین انتخاب محسوب می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها، می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.