آیا تا به حال به ثبت برند کافه فکر کرده اید و می دانید با این اقدام هم می توانید شعب جدیدی افتتاح کنید و هم می توانید به سوددهی قابل توجهی دست یابید؟ بنابراین ثبت برند کافه از اهمیت بسیاری برخوردار است و توصیه ما به تمامی افرادی که می خواهند کافه ای جدید افتتاح کنند این است که پیش از هر اقدامی در ابتدا برند ایده آل و مورد نظر خود را به مرحله ثبت برسانند تا در حین فعالیت با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

اما آیا می دانید که برای ثبت برند کافه باید مراحل قانونی و تشریفات خاصی را سپری کنید؛ بنابراین گرچه این اقدام بسیار توصیه می شود اما اگر مطابق قانون عمل نکنید، نمی توانید برند خود را ثبت نمایید. بنابراین توصیه می کنیم که جهت ثبت برند کافه حتما از مشاوران زبده و خبره همچون مشاوران حساب سرا کمک بگیرید.

جهت آشنایی با ثبت برند کافه و مراحل آن، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه خدمات ثبت برند از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-برند-کافه

چرا به سراغ ثبت برند کافه برویم؟

اگر هدف بلند مدت برای افتتاح یک کافه دارید، بهتر است که به سراغ ثبت برند کافه بروید؛ زیرا تنها با ثبت برند کافه این اقدام میسر است که بتوانید به سراغ اخذ نمایندگی و افتتاح شعب جدید بروید.

از همه مهم تر این است که شما با ثبت برند کافه، می توانید راحت تر مشتری جذب کنید و همین اقدام موجب می شود تا میزان سوددهی کسب و کار شما بیشتر از قبل شود.

اما توجه نمایید که پیش از ثبت برند کافه بهتر است که حتما با بهترین مشاوران که تجربه کافی در خدمات ثبتی کسب نموده اند، مشورت کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر اقدام نمایید.

مراحل ثبت برند کافه

  1. ورود به سامانه مرکز مالکیت معنوی
  2. ثبت اظهارنامه
  3. تکمیل ثبت نام
  4. ورود به پنل کاربری
  5. انتخاب نوع شخص متقاضی
  6. ورود اطلاعات متقاضی
  7. بارگذاری مدارک
  8. ورود ایمیل و رمز عبور
  9. تایید ثبت نام
  10. دریافت کد شناسایی
  11. دریافت اقرارنامه
  12. مراجعه به دفتر اسناد رسمی جهت تایید حساب کاربری

مشاوره ثبت برند کافه

مشاوران حساب سرا همراه شما برای ثبت برند کافه هستند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب، برند ایده آل خود را به ثبت برسانید. گرچه ثبت برند مراحل و تشریفات خاصی را شامل می شود اما می توانید به کمک بهترین مشاوران، با خیالی آسوده اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انجام امور ثبتی بهتر است که همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.