ثبت شرکت اینترنتی موجب شده تا کلیه متقاضیان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی از بابت وقت و هزینه به سراغ انجام این روش بروند. بنابراین می توانید جهت ثبت شرکت خود به سراغ ثبت شرکت اینترنتی بروید تا دیگر مدت زمان زیادی برای این اقدام صرف نشود.

اما توجه نمایید که اگر قصد ثبت شرکت اینترنتی را دارید اما نمی دانید که چطور و چگونه باید اقدام کنید، بهتر است که آگاه باشید برای ثبت شرکت اینترنتی مشاوران حساب سرا راهنمای شما هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ثبت شرکت اینترنتی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-اینترنتی

ثبت شرکت به صورت اینترنتی

اگر قصد ثبت شرکت را دارید، باید آگاه باشید که امروزه ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری برای چنین اقدامی نیست. در واقع ثبت شرکت اینترنتی هم نیاز به زمان و هزینه ندارد و هم پروسه انجام کار از طریق این روش کوتاه تر است.

اما ثبت شرکت اینترنتی نیز نکاتی دارد که باید با توجه به همین نکات اقدام نمایید؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد ثبت شرکت اینترنتی را دارید حتما در ابتدا با بهترین مشاوران در این حوزه صحبت و مشورت کنید تا بتوانید با آگاهی کافی اقدام نمایید.

فرایند ثبت شرکت اینترنتی

  1. ابتدا به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت ها مراجعه نمایید
  2. تعیین تابعیت متقاضی
  3. وارد کردن نام و اطلاعات شخص حقوقی
  4. انتخاب موضوع شرکت
  5. آدرس دفتر مرکزی شرکت
  6. میزان سرمایه اولیه شرکت وارد گردد
  7. مشخصات کامل شناسنامه ای و آدرس و شماره تماس دقیق اشخاص شرکت قید شود
  8. درج سرمایه هر شخص
  9. سمت و ارتباط اشخاص
  10. معرفی شعب شرکت
  11. وارد کردن اطلاعات سال مالی شرکت
  12. ذکر متن صورتجلسه
  13. اطلاعات متن اظهارنامه را در سامانه تایپ نمایید
  14. اساسنامه شرکت
  15. تایید مدارک مورد نیاز

مشاوره ثبت شرکت اینترنتی

دریافت مشاوره پیش از ثبت شرکت اینترنتی جزو اقداماتی است که ضرورتی برای آن وجود ندارد اما اگر به سراغ دریافت مشاوره بروید، هم از فرایند درست و قانونی ثبت شرکت اینترنتی آگاه می شوید و هم می توانید با کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی کافی این پروسه را به خوبی طی کنید.

بنابراین توصیه ما به تمامی متقاضیانی که قصد ثبت شرکت اینترنتی را دارند این است که حتما به سراغ دریافت مشاوره ثبت شرکت اینترنتی بروند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انجام خدمات ثبت می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.