ثبت شرکت بازرگانی جهت خرید و فروش و تجارت داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است به همین خاطر تمامی افرادی که قصد تاسیس شرکت بازرگانی را دارند در ابتدا به ثبت شرکت بازرگانی فکر می کنند. ثبت شرکت بازرگانی فرایندی قانونی دارد که باید طی شود بنابراین شاید بدون تجربه و مهارت کافی، نتوانید اقدام به ثبت شرکت بازرگانی نمایید.

برخی مشاوران قادر هستند که شما را برای ثبت شرکت بازرگانی راهنمایی کنند؛ بنابراین می توانید از طریق آن ها اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید. مشاوران حساب سرا به واسطه تجربه و دانشی که در این حوزه دارند، بهترین مشاور و راهنما برای ثبت شرکت بازرگانی محسوب می شوند که می توانید از طریق این افراد اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت شرکت بازرگانی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی در زمینه خدمات ثبتی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-بازرگانی

ثبت شرکت بازرگانی در ایران

شرکت‌ های بازرگانی در ایران، نقش مهمی در صادرات و واردات کالا دارند. این شرکت‌ ها، کالاهای ایرانی را به کشورهای دیگر صادر می‌ کنند و کالاهای خارجی را وارد ایران می‌ کنند. 

اما باید آگاه باشید که ثبت شرکت بازرگانی در ایران کار سختی نیست و مراحل آسانی دارد به شرطی که افراد کمی با قوانین و اصول انجام این کار آشنا باشند. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که تجربه و مهارت کافی برای ثبت شرکت بازرگانی ندارید، بهتر است که به تنهایی اقدام نکنید.

مدارک ثبت شرکت بازرگانی

  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه
  • امضای اقرارنامه
  • اظهارنامه شرکت
  • اساسنامه شرکت
  • صورتجلسات مجمع عمومی

خدمات ثبت شرکت بازرگانی

پیشتر خواندید که شرکت های بازرگانی در ایران مهم ترین فعالیت ها را انجام می دهند و ثبت شرکت بازرگانی جزو اقداماتی که هر یک از متقاضیان پیش از شروع فعالیت جدی به سراغ آن می روند. بنابراین امکان ثبت این گونه شرکت ها در ایران وجود دارد به شرطی که افراد با تجربه و دانش کافی به سراغ این اقدام بروند. 

بنابراین اگر شما هم قصد ثبت شرکت در ایران را دارید اما تجربه و دانش کافی در این حوزه ندارید، بهتر است که آگاه باشید برای این اقدام باید با بهترین مشاوران در این حوزه مشورت کنید. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و به روزتر می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای ثبت شرکت راهنمایی کنند.