ثبت شرکت تبلیغاتی یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد پس از تاسیس شرکت باید به سراغ آن بروند. در واقع تنها از طریق ثبت شرکت تبلیغاتی می توان انتظار داشت که کلیه فعالیت های شرکت قانونی تلقی شده و بتوان مشتریان بسیاری را جذب نمود. بنابراین اگر به دنبال جذب مشتریان بیشتری هستید بهتر است که به سراغ ثبت شرکت تبلیغاتی بروید تا بتوانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

اگر هم تجربه و مهارت کافی را در زمینه خدمات ثبت ندارید، بهتر است که با مشاوران و کارشناسان مجرب در این حوزه مشورت کنید تا این افراد به واسطه تجربه و مهارت بالایی که کسب نموده اند شما را راهنمایی کنند. مشاوران مجموعه حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت تبلیغاتی هستند تا بتوانید این پروسه را به صورت فوری و با قیمتی مناسب طی کنید.

در ادامه این مقاله با نکات و شرایط ثبت شرکت تبلیغاتی بهتر و بیشتر آشنا می شوید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-تبلیغاتی

ثبت شرکت تبلیغاتی در ایران

زمانی که با مشاوران مجرب در این حوزه مشورت می کنید، آن ها به شما می گویند که بهتر است سعی کنید که همیشه ثبت شرکت را به عنوان اولین پایه کسب و کار خود انتخاب کنید، زیرا یک حق و حقوق قانونی برای شما فراهم می کند و همچنین برای سرمایه گذاری راحت خواهید بود.

شرکت های تبلیغاتی نیز همچون سایر انواع شرکت ها باید ثبت شوند. در این خصوص متقاضیان ثبت شرکت های تبلیغاتی می توانند به کارشناسان مجموعه حساب سرا مراجعه و در مورد نحوه ثبت مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تبلیغاتی

  • ارائه مدرک تحصیلی 
  • شناسنامه
  • کارت ملی 
  • کارت پایان خدمت
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • ارائه ۴ قطعه عکس
  • ارائه تقاضانامه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان محل سکونت

مشاوره ثبت شرکت تبلیغاتی 

اگر قصد ثبت شرکت را دارید بهتر است که در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان در این حوزه صحبت و مشورت کنید تا این افراد به واسطه تجربه و مهارت بالایی که کسب نموده اند شما را راهنمایی کنند. مشاوران مجموعه حساب سرا به شما برای ثبت شرکت تبلیغاتی کمک می کنند تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به صورت فوری دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط و هزینه ثبت شرکت تبلیغاتی بهتر است که از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای این اقدام راهنمایی کنند.