آیا از مزایای ثبت شرکت تعاونی آگاه هستید و می دانید که با این اقدام هم شرکت شما به شهرت خوبی می رسد و مشتریان بسیاری را جذب می کند و هم می توانید به سراغ دریافت وام و تسهیلات بروید؟ در واقع مزایای ثبت شرکت تعاونی بی شمار است و همین امر منجر شده تا تقاضا برای ثبت شرکت تعاونی افزایش یابد.

اما توجه نمایید که اگر قصد ثبت شرکت تعاونی را دارید بهتر است که در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان در این حوزه صحبت و مشورت کنید و سپس اقدام نمایید. مشاوران خبره و حرفه ای حساب سرا به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در این حوزه کسب نموده اند بهترین انتخاب برای ثبت شرکت تعاونی محسوب می شوند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

در ادامه این مقاله با اهمیت ثبت شرکت تعاونی و انواع آن آشنا می شوید. همچنین می توانید برای ثبت شرکت از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای این اقدام راهنمایی کنند.

ثبت-شرکت-تعاونی

ثبت شرکت تعاونی مسکن

برای ثبت شرکت تعاونی مسکن، متقاضیان باید مجوز وزارت تعاون را در اختیار داشته باشند. بر خلاف دیگر شرکت‌های تجاری قابل ثبت در ایران متقاضیان این نوع از شرکت‌ ها باید ابتدا به اداره تعاون رجوع کنند. پس از ارائه طرح توجیهی خود و درخواست تاسیس در صورتی که اداره مذکور با طرح موافقت کرد اقدام به تاسیس شرکت کنند.

پس از موافقت، اداره تعاون موافقت نامه خود را به متقاضی ارائه می‌ دهد و پس از آن متقاضی باید اقدام به جمع آوری مدارک لازم برای ثبت شرکت تعاونی کند تا در نهایت شرکت مذکور ثبت گردد.

ثبت شرکت تعاونی کشاورزی

قبل از ثبت شرکت تعاونی کشاورزی باید حتما از اداره جهاد کشاورزی مجوز دریافت نمود. پس از دریافت موافقتنامه تشکیل شرکت تعاونی کشاورزی، هیئت موسس باید از کسانی که شرایط عضو شدن را دارند، دعوت نمایند تا مدارک لازم را برای عضو شدن به این هیئت ارائه دهند.

بنابراین ثبت شرکت تعاونی کشاورزی به مانند دیگر شرکت های تعاونی است با این اختلاف که شما برای ثبت اینگونه شرکت ها باید مجوز داشته باشید.

ثبت شرکت تعاونی تولیدی

شرکت های تعاونی تولیدی شامل تعاونی هایی است که در امور مربوط به کشاورزی، دامداری، دامپروری، پرورش و صید ماهی، شیلات، صنعت، معدن، عمران شهری و روستایی و عشایری و… فعالیت می کنند.

اما توجه نمایید که برای ثبت شرکت تعاونی تولیدی باید در ابتدا قالب شرکت خود را مشخص نمایید و سپس اقدام کنید (شرکت سهامی خاص، شرکت های با مسئولیت محدود و…).

چگونه شرکت تعاونی ثبت کنیم؟

اگر قصد ثبت شرکت تعاونی به صورت فوری و با مناسب ترین هزینه ها را دارید بهتر است که از طریق مشاوران خبره و مجرب در این حوزه اقدام نمایید. پیشتر به این نکته اشاره کردیم که شرکت حساب سرا یکی از بهترین شرکت هایی است که می توانید از طریق آن خدمات مربوط به ثبت شرکت تعاونی را دریافت نمایید.

کادر مجرب و زبده حساب سرا همراه شما برای انجام خدمات ثبتی هستند تا بتوانید به صورت کاملا فوری به سراغ ثبت شرکت تعاونی بروید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.