برای ثبت شرکت جدید دانش و تجربه کافی دارید؟ در واقع پروسه ثبت شرکت جدید گرچه ساده و آسان است اما اگر تجربه و مهارت کافی نداشته باشید هرگز نمی توانید شرکت خود را به ثبت برسانید. مشاوران و کارشناسان مجرب و زبده مجموعه حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت جدید هستند تا بتوانید با کسب اطلاعات به روز و بدون هیچ گونه مشکلی شرکت خود را به ثبت برسانید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با مراحل و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت آشنا کنیم. همچنین توجه نمایید، برای دریافت مشاوره تلفنی نیز می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-جدید

مراحل ثبت شرکت جدید

  1. تکمیل فرم مندرج در سایت
  2. تکمیل مدارک مورد نیاز
  3. انتخاب نوع شرکت
  4. انتخاب نام شرکت
  5. تنظیم مدارک شرکت
  6. تعیین سرمایه مورد نیاز
  7. امضا مدارک مورد ثبت
  8. ارسال مدارک به اداره ثبت
  9. دریافت آگهی

مدت زمان ثبت شرکت جدید

یکی از مهم ترین مواردی که افراد پیش از ثبت شرکت جدید به آن توجه می کنند، مدت زمان طی کردن این پروسه است، بنابراین باید آگاه باشید که 2 تا 3 ماه برای ثبت شرکت جدید زمان نیاز است و پس از گذشت این مدت می توانید شاهد تغییر و تحولی چشمگیر در کسب و کار خود باشید.

هزینه ثبت شرکت جدید

هزینه ثبت شرکت جدید با توجه به نوسانات قیمت ها مدام در حال تغییر است به همین خاطر برای این اقدام نمی توانیم به اعداد و ارقام مشخصی اشاره کنیم. برای اینکه بتوانید از قیمت های جدید و به روز آگاه شوید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

مشاوره تخصصی ثبت شرکت جدید

ثبت شرکت جدید گرچه ساده و آسان است اما اگر تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید، این پروسه برای‌تان دشوار و سخت خواهد بود و طی کردن آن مشکل ساز می شود. بنابراین توصیه می کنیم که پیش از انجام خدمات ثبتی، حتما در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان صحبت و مشورت کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر اقدام نمایید.

مشاوران مجرب و حرفه ای شرکت حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت جدید هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنید. جهت دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات به روزتر، می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین کارشناسان راهنمای شما برای این اقدام باشند.