ثبت شرکت حقوقی شرایط و پروسه ای دارد که باید با توجه به قوانین جدید طی شود؛ اما آیا شما به عنوان متقاضی ثبت شرکت حقوقی از این قوانین آگاه هستید؟ 

اغلب افراد از قوانین ثبت شرکت آگاه نیستند و بدون کسب اطلاعات کافی به سراغ این اقدام می روند؛ بنابراین باید آگاه باشید که ثبت شرکت حقوقی نکات و شرایطی دارد که باید شما از این نکات و شرایط آگاه باشید و سپس اقدام نمایید.

مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت حقوقی هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان طی کنید. اما برای اینکه با اهمیت و شرایط ثبت شرکت حقوقی بهتر و بیشتر آشنا شوید بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-حقوقی

اهمیت ثبت شرکت حقوقی

شرکت های حقوقی متشکل از وکلا و یا حقوق‌دان های تحصیل کرده هستند اما همین شرکت ها برای اینکه بتوانند خدمات حقوقی ارائه دهند باید مجوزهای مورد نیاز را دریافت کرده باشند و به سراغ ثبت شرکت حقوقی بروند. بنابراین به عنوان یک حقوق دان و یا وکیل حرفه ای، از پروسه ثبت شرکت حقوقی آگاه هستید؟

مشاوران و کارشناسان شما را برای ثبت شرکت حقوقی راهنمایی می کنند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مشکلی طی کنید.

مراحل ثبت شرکت حقوقی

  1. معرفی دو شخص به عنوان اعضای هیئت مدیره 
  2. کپی برابر با اصل از کارت ملی و شناسنامه اعضای هیئت مدیره تهیه کنید
  3. ارائه تمامی اطلاعاتی همچون آدرس موسسه، سمت اعضا و… 
  4. امضای مدارک
  5. انتخاب نام موسسه 
  6. تکمیل مدارک
  7. مدارک تکمیل و تنظیم شده را به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید
  8. انتشار آگهی تاسیس در روزنامه رسمی 

مدارک ثبت شرکت حقوقی

  • تقاضانامه ثبت شرکت
  • اساسنامه شرکت 
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت
  • صورتجلسه هیات مدیره
  • تصویر برابر با اصل مدارک احراز هویت موسسین و مدیران شرکت حقوقی
  • کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی نماینده شخص حقوقی شرکت
  • اصل مجوز فعالیت از مراجع ذیربط

هزینه ثبت شرکت حقوقی

پیش از ثبت شرکت حقوقی متقاضیان باید به برخی نکات توجه کنند و سپس اقدام نمایند. یکی از با اهمیت ترین موارد هزینه ثبت شرکت حقوقی است که این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و هر ساله در حال تغییر است.

اما اگر قصد ثبت شرکت را دارید ولی نگران هزینه های آن هستید، باید آگاه باشید که مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای مجموعه حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت حقوقی هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه طی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه امور ثبت می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای ثبت شرکت حقوقی راهنمایی کنند.