ثبت شرکت حقیقی نیز به مانند دیگر شرکت ها نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد؛ اما اگر شما هم تجربه ای در این زمینه ندارید، نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست. مشاوران مجموعه حساب سرا به واسطه تجربه و دانش بالایی که در این حوزه کسب نموده اند، راهنمای شما برای ثبت شرکت حقیقی هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مشکلی طی نمایید.

در ادامه این مقاله با مراحل ثبت شرکت حقیقی و مدارک مورد نیاز، بهتر و بیشتر آشنا می شوید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه امور ثبتی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-حقیقی

نحوه ثبت شرکت حقیقی

ثبت شرکت حقیقی زمانی اتفاق می افتد که یک شخصیت حقیقی، بدون وابستگی به ارگان و سازمان های دولتی یا غیر دولتی، شرکتی را تاسیس می کند.

هر فرد از زمان تولد تا مرگ خود، یک شخصیت حقیقی یا طبیعی محسوب می شود که با توجه به قوانین موجود، حقوق و تکالیفی بر عهده او خواهد بود. زمانی که یک شرکت تجاری یا موسسه غیر تجاری توسط شخص حقیقی تاسیس می شود، به اصطلاح به آن شرکت حقیقی می گویند.

ثبت شرکت حقیقی خیلی تفاوتی با ثبت شرکت حقوقی ندارد؛ بنابراین شما هم به عنوان شخص حقیقی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن شرکت خود را به ثبت برسانید و از مزایای این اقدام برخوردار خواهید شد.

مراحل ثبت شرکت حقیقی

  1. تکمیل مدارک
  2. انتخاب نام مناسب برای شرکت
  3. ورود به سامانه ثبت شرکت حقیقی
  4. تکمیل اطلاعات خواسته شده
  5. بررسی اطلاعات توسط کارشناس حقوقی
  6. ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها
  7. درج در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران

مدارک ثبت شرکت حقیقی

  • اظهارنامه شرکت 
  • اساسنامه شرکت 
  • صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • صورتجلسه هیات مدیره با امضای مدیران 
  • فتوکپی شناسنامه کلیه سهامداران و بازرسین
  • ارائه گواهی پرداخت حداقل 35 % سرمایه شرکت 
  • ارائه مجوز در صورت نیاز
  • ارائه تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری

آیا از قوانین جدید ثبت شرکت حقیقی آگاه هستید؟

بسیاری از افراد قصد ثبت شرکت را دارند اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند؛ بنابراین توصیه می کنیم که اگر شما هم جزو این افراد هستید، حتما از طریق مشاوران و کارشناسان مجرب که در این زمینه فعال هستند، اقدام نمایید.

پیشتر به این نکته اشاره کردیم که مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای شرکت حساب سرا راهنمای شما برای ثبت شرکت حقیقی هستند؛ بنابراین می توانید از طریق این افراد اقداماتی جهت ثبت شرکت حقیقی به صورت فوری و با کمترین هزینه انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران راهنمای شما برای ثبت شرکت حقیقی باشند.