ثبت شرکت پرستاری پیش از آغاز فعالیت شرکت الزامی است به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر قصد تاسیس اینگونه شرکت ها را دارید در ابتدا به ثبت شرکت پرستاری توجه نمایید تا هیچ مشکلی در ادامه این مسیر برای‌تان پیش نیاید. 

برای ثبت شرکت پرستاری به صورت قانونی می توانید از طریق مجموعه هایی معتبر همچون حساب سرا اقدام نمایید. در مجموعه حساب سرا کادری مجرب و حرفه ای خدمات ارائه می دهند که شما نیز می توانید از طریق این مجموعه بهترین خدمات را در زمینه خدمات ثبتی به صورت فوری دریافت نمایید.

در ادامه این مقاله با نکات و اهمیت ثبت شرکت پرستاری بهتر و بیشتر آشنا می شوید و سپس می توانید با اطمینان خاطر اقدام کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-پرستاری

ضرورت ثبت شرکت پرستاری

تاسیس شرکت پرستاری به عنوان یکی از شرکت های خدماتی نیاز به طی کردن پروسه ای دارد و متقاضیان باید توجه نمایند که ثبت اینگونه شرکت ها برای ادامه فعالیت به صورت قانونی الزامی است. در واقع با ثبت شرکت پرستاری در منزل می توان خدمات بسیاری را به صورت قانونی ارائه داد.

بنابراین اگر شما هم شرکت پرستاری در اختیار دارید اما اقداماتی جهت ثبت آن انجام نداده اید، بهتر است که در اولین فرصت به سراغ ثبت شرکت پرستاری بروید تا هیچ مشکلی برای‌تان پیش نیاید.

مدارک ثبت شرکت پرستاری 

  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری هر کدام از کارکنان
  • ارائه تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه معرفی نامه اشخاص
  • 2 نسخه از صورتجلسه عمومی موسسین و هیئت مدیره
  • اخذ مجوزهای لازم 
  • تقاضانامه، اساسنامه و شرکت نامه

هزینه ثبت شرکت پرستاری

اگر قصد ثبت شرکت پرستاری را دارید اما نگران هزینه های این اقدام هستید، باید آگاه باشید که هزینه ثبت شرکت پرستاری آنقدری نیست که نگرانی از بابت این موضوع داشته باشید. بنابراین بهتر است که اقدامات نهایی را برای ثبت شرکت پرستاری انجام دهید تا شاهد بهترین اتفاقات و تغییرات باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به هزینه ثبت شرکت پرستاری، می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای ثبت شرکت راهنمایی کنند.

چگونه شرکت پرستاری ثبت کنیم؟

اگر قصد ثبت شرکت پرستاری در منزل را دارید اما تجربه کافی در این حوزه ندارید، بهتر است که از طریق شرکت هایی مجرب و حرفه ای همچون مجموعه حساب سرا اقدام نمایید؛ زیرا در این مجموعه کادر مجرب و حرفه ای که سابقه درخشانی در این حوزه کسب نموده اند خدمات ارائه می دهند به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ثبت شرکت پرستاری، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای ثبت شرکت پرستاری راهنمایی کنند.