آیا می دانید که ثبت شرکت پیمانکاری چه مزایایی به همراه دارد؟ در واقع افرادی که شرکت پیمانکاری دارند، باید برای کسب سوددهی بیشتر به سراغ ثبت شرکت پیمانکاری بروند؛ زیرا با این اقدام مشتریان راحت تر می توانند به شرکت شما اعتماد کنند و شما نیز راحت می توانید به سراغ تنظیم قراردادهای بزرگ و سودده بروید. 

اما اگر قصد ثبت شرکت پیمانکاری را دارید بهتر است که از طریق شرکت هایی مجرب و حرفه ای همچون شرکت حساب سرا اقدام نمایید تا بتوانید با آگاهی کافی به سراغ ثبت شرکت پیمانکاری بروید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت شرکت بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-پیمانکاری

ثبت شرکت پیمانکاری ساختمان

تاسیس شرکت پیمانکاری ساختمان باید حتما همراه با ثبت شرکت همراه باشد تا کلیه فعالیت های این شرکت به صورت کاملا قانونی طی شود و متقاضیان مشکلی بابت این موضوع نداشته باشند. 

بنابراین اگر به دنبال این هستید که فعالیت شما قانونی باشد و بتوانید بدون نگرانی به فعالیت خود ادامه دهید بهتر است که به سراغ ثبت شرکت پیمانکاری بروید. ناگفته نماند که با ثبت شرکت پیمانکاری ساختمان می توانید مشتریان بسیاری نیز جذب نمایید و از طریق همین اقدام می توانید به درآمد خوبی دست یابید.

ثبت شرکت پیمانکاری برق

ثبت شرکت پیمانکاری برق به دلیل ایجاد و ساخت سازه ها و پروژه های مختلف انجام می شود. تامین برق مناطق مختلف بدون شک یکی از وظایف مهم شرکت های پیمانکاری است. شرکت پیمانکاری برق با برنامه ای دقیق و حساب شده اقدامات لازم را انجام می دهد. پروژه های کاری مختلف موجود در این بخش به منظور ایجاد شرایط پایدار و تامین نیاز نهادهای مختلف به برق انجام می گیرد.

مشخصات کامل اعضای شرکت پیمانکاری برق باید جهت ثبت شرکت اعلام شود؛ بنابراین بهتر است که نام و مشخصات هر یک از افراد را به صورت دقیق مکتوب نمایید تا در آینده مشکلی پیش نیاید. 

مدارک ثبت شرکت پیمانکاری

  • کپی کارت ملی و شناسنامه همه اعضاء شرکت
  • تکمیل فرم مشخصات اعضا
  • تعیین موضوع فعالیت
  • اقرار نامه شرکت
  • تکمیل فرم تعیین نام شرکت
  • اساسنامه شرکت
  • اظهارنامه
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای تمامی اعضا

چگونه شرکت پیمانکاری ثبت کنیم؟

جهت آگاهی از نکات و شرایط ثبت شرکت پیمانکاری توصیه می کنیم که حتما با مشاوران زبده و خبره همچون مشاوران حساب سرا صحبت و مشورت کنید؛ زیرا مشاوران حساب سرا به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در این حوزه کسب نموده اند بهترین انتخاب برای ثبت شرکت پیمانکاری محسوب می شوند.

جهت آگاهی از شرایط و مدارک ثبت شرکت پیمانکاری، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را در زمینه خدمات ثبتی راهنمایی کنند.