آموزش ثبت وصول چک در نرم افزار هلو

زمانی که صحبت از وصول چک می شود، منظور چک های دریافتی و پرداختی می باشد که از قبل در سیستم تعریف کرده ایم. در ادامه قصد داریم به صورت مرحله به مرحله نحوه ثبت وصول چک در هلو را بررسی کنیم.

آموزش ثبت وصول چک در نرم افزار هلو

ثبت وصول چک دریافتی

در ابتدا قصد داریم چک هایی که در گذشته دریافت کرده ایم و وصول شده اند را در سیستم ثبت کنیم. برای این کار از گزینه های بالای نرم افزار بر روی “وصول چک” کلیک نمایید.

در صفحه باز شده روی “لیست چکهای دریافتی جهت به حساب خواباندن” را انتخاب می کنیم تا چک هایی که از قبل در سیستم ثبت کردیم نمایش داده شود.

از بین چک های اعلام شده چک مورد نظر را انتخاب کنید و در بالای صفحه بانکی که چک در آن خوابانده شده است را انتخاب نمایید و بر روی گزینه تایید پایین صفحه کلیک نمایید.

توجه کنید که با انجام این مرحله تنها خواباندن چک در حساب را به ثبت رساندیم؛ به همین دلیل برای اعلام وصول چک باید یک مرحله دیگر را طی کنیم.

برای ثبت وصول چک دریافتی از بین گزینه های موجود در زبانه وصول چک گزینه “لیست چکهای به حساب خوابانده شده جهت اعلام وصول” را انتخاب نمایید.

در این قسمت چک هایی که از قبل در حساب خوابانده اید را مشاهده می کنید. چک موردنظر را انتخاب نمایید و بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

ثبت وصول چک پرداختی

برای ثبت وصول چک پرداختی نیز همانند چک دریافتی از بین گزینه های موجود در بالای صفحه بر روی گزینه “وصول چک” کلیک نمایید و در صفحه باز شده بر روی گزینه “لیست چکهای پرداختی جهت اعلام وصول” را انتخاب نمایید و چک مورد نظر را انتخاب نمایید. در ادامه بانک موردنظر را انتخاب نمایید و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

لازم به ذکر است در صفحه آموزش نرم افزار هلو می توانید آموزش های دیگر را نیز مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر راجع به نرم افزار هلو را دارید می توانید از صفحه نرم افزار حسابداری هلو دیدن نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *