ثبت تغییرات شرکت به مانند ثبت شرکت از اهمیت بسیاری برخوردار است و افراد یعنی صاحبان اصلی شرکت، باید هر زمان که نیاز به اعمال تغییراتی بود، به سراغ ثبت تغییرات شرکت بروند تا کلیه فعالیت های آنان قانونی تلقی شود. همچنین توجه نمایید که اگر خودتان تجربه و مهارت کافی برای ثبت تغییرات شرکت را ندارید، بهتر است که از طریق مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای اقدام نمایید.

مشاوران و کارشناسان مجموعه حساب سرا همراه شما برای ثبت تغییرات شرکت به صورت کاملا قانونی هستند که در ادامه این مقاله با مدارک و شرایط این اقدام بهتر و بیشتر آشنا می شوید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه خدمات ثبتی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-تغییرات-شرکت

مراحل ثبت تغییرات شرکت

  1. تنظیم صورتجلسه 
  2. مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها 
  3. بارگذاری مدارک و درج اطلاعات خواسته شده در سامانه 
  4. ارسال مدارک از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها
  5. مراجعه به اداره ثبت شرکت ها و پرداخت هزینه های قانونی مقرر جهت اخذ آگهی تغییرات
  6. پرداخت هزینه روزنامه رسمی
  7. صدور آگهی

مدارک ثبت تغییرات شرکت

  • کپی برابر اصل مدارک شناسایی تمام شرکای جدید
  • اصل مدارک شناسایی افراد
  • لیست شرکا با میزان سهام
  • کپی روزنامه آخرین تغییرات شرکت
  • کپی اساسنامه شرکت
  • حضور تمامی شرکا و مدیر در صورت انحلال شرکت

هزینه ثبت تغییرات شرکت

یکی از مهم ترین مواردی که ممکن است متقاضیان پیش از ثبت تغییرات شرکت به آن توجه کنند هزینه ها است که این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. بنابراین بهتر است که پیش از ثبت تغییرات شرکت در ابتدا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را نسبت به کلیه هزینه ها راهنمایی کنند. با آگاهی از هزینه ثبت تغییرات شرکت می توانید خدمات مورد نظر را با خیالی آسوده دریافت نمایید.

تغییرات شرکت را چگونه ثبت کنیم؟

اگر نیاز به ثبت تغییرات شرکت دارید، بهتر است که از طریق مشاوران و کارشناسان حساب سرا اقدام نمایید؛ زیرا کادر مجرب و حرفه ای این مجموعه به واسطه دانش و آگاهی که در این زمینه کسب نموده اند و سابقه درخشان خود در این حوزه به عنوان بهترین شرکت برای دریافت مشاوره ثبت تغییرات شرکت شناخته شده است. 

بنابراین می توانید از طریق این مجموعه بهترین خدمات را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ثبت تغییرات شرکت بهتر است که از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان شما را برای این اقدام راهنمایی کنند.