ثبت شرکت تاسیساتی یک اقدام هوشمندانه و درست محسوب می شود که کلیه متقاضیان باید حتما به سراغ آن بروند تا بتوانند مشتریان بسیاری را جذب نمایند. ثبت شرکت تاسیساتی پروسه طولانی و هزینه بری ندارد به همین خاطر می توانید با خیالی آسوده به سراغ این اقدام بروید تا شرکت تاسیساتی خود را به ثبت برسانید. با ثبت شرکت تاسیساتی می توانید زیرنظر قانون فعالیت کنید بدون اینکه نگرانی از بابت مسائل حقوقی شرکت خود باشید.

همچنین توجه نمایید که اگر تجربه و مهارت کافی برای ثبت شرکت تاسیساتی را ندارید می توانید از طریق مشاوران و کارشناسان مجرب در این حوزه اقدام نمایید. مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای شرکت حساب سرا به واسطه تجربه و دانش بالایی که در این حوزه کسب نموده اند بهترین انتخاب برای دریافت مشاوره محسوب می شوند که می توانید از طریق این افراد به سراغ ثبت شرکت بروید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از مراحل و مدارک ثبت شرکت تاسیساتی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-تاسیساتی

مراحل ثبت شرکت تاسیساتی

  1. جمع آوری مدارک مورد نیاز
  2. مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها 
  3. تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه
  4. ارائه مدارک لازم به اداره ثبت شرکت ها 
  5. مراجعه ی حضوری به اداره
  6. چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور

مدارک ثبت شرکت تاسیساتی

  • تقاضانامه
  • شرکتنامه 
  • اساسنامه 
  • مدارک هویتی افراد مختلف
  • صورتجلسه مجمع عمومی
  • قبض مربوطه برای ثبت شرکت و درج آگهی
  • ارائه گواهی بانکی مبنی بر سرمایه اولیه شرکت
  • وکالتنامه

هزینه ثبت شرکت تاسیساتی

ثبت شرکت تاسیساتی نکات و شرایطی دارد که متقاضیان باید با توجه به همین موارد اقدام نمایند. هزینه ثبت شرکت تاسیساتی یکی از مهم ترین مواردی است که افراد باید به آن توجه کنند که این هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود.

اما اگر هزینه ثبت شرکت تاسیساتی برای‌تان اهمیت دارد توصیه می کنیم که از طریق مشاوران و کارشناسان مجموعه حساب سرا اقدام نمایید تا این افراد به واسطه دانش و مهارت بالایی که در این حوزه کسب نموده اند شما را برای ثبت شرکت تاسیساتی ارزان راهنمایی کنند.

مشاوره ثبت شرکت تاسیساتی

اگر قصد ثبت شرکت تاسیساتی را دارید باید در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان صحبت و مشورت کنید تا این افراد به واسطه تجربه و دانشی که در این حوزه کسب نموده اند شما را راهنمایی کنند.

مشاوران مجموعه حساب سرا به واسطه دانش و مهارت بالایی که در حوزه خدمات ثبتی کسب نموده اند، بهترین انتخاب برای ثبت شرکت تاسیساتی محسوب می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.