ثبت شرکت در امارات یکی از روش های تضمینی برای موفقیت در کسب و کار است که می توانید از طریق این روش در کوتاه ترین زمان ممکن به موفقیت چشمگیری دست یابید. البته توجه نمایید که برای ثبت شرکت در امارات باید حتما با کسب اطلاعات کافی اقدام نمایید تا برای طی کردن این پروسه با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای مجموعه حساب سرا همراه شما هستند تا بتوانید به صورت فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن اقداماتی جهت ثبت شرکت انجام دهید. در ادامه این مقاله به مهم ترین نکات برای ثبت شرکت در امارات اشاره می کنیم تا آگاه باشید که برای این اقدام از چه طریقی و چگونه باشد اقدام نمایید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-امارات

چرا ثبت شرکت در امارات با افزایش تقاضا همراه است؟

ثبت شرکت در امارات، یکی از سریع‌ ترین و اصولی‌ ترین روش های اخذ اقامت امارات است. نرخ مالیات صفر، افتتاح حساب و تجارت آزاد با جهان، اخذ اقامت به همراه خانواده و امکان ثبت شرکت بدون کفیل اماراتی و با دفتر مجازی از جمله مزایای مهمی هستند که باعث جذابیت این کشور برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار شده است.

ثبت شرکت در امارات را می‌ توان به عنوان یک دستاورد بزرگ دانست که باعث پیشرفت و رونق در کسب و کار شما خواهد شد. امارات کشوری با قابلیت‌ های فراوان جهت ایجاد فعالیت‌های خدماتی، صنعتی و… است که با وجود دولتی کارآمد بسترهای پیشرفت برای آن ها به وجود آمده است.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در امارات

  • اسکن پاسپورت
  • ویزای توریستی
  • عکس با زمینه سفید
  • عکس سلفی با پاسپورت
  • ارائه بیزینس پلن
  • گذرنامه مدیران شرکت
  • اساسنامه شرکت
  • اجاره‌ نامه

مراحل ثبت شرکت در امارات

  1. بررسی پرونده و تنظیم مدارک
  2. اخذ ویزای توریستی برای سفر به امارات
  3. انجام کارهای ثبت شرکت در امارات
  4. بررسی پرونده توسط سازمان
  5. پرداخت هزینه‌ ها و انجام سایر مراحل اداری
  6. افتتاح حساب بانکی
  7. اخذ کارت اقامت امارات
  8. صدور جاب آفر برای جذب نیروی کار

هزینه ثبت شرکت در امارات

هزینه ثبت شرکت در امارات یکی از مهم ترین مواردی است که افراد پیش از هر اقدامی به آن توجه می کنند. در واقع به واسطه نوسان قیمت ها اغلب افراد همیشه نگران هزینه ها هستند و به خاطر برنامه ریزی کاری که می کنند می خواهند از قیمت های به روز آگاه شوند و سپس اقدام نمایند.

بنابراین توصیه می کنیم که پیش از هر اقدامی در ابتدا با مشاوران شرکت حساب سرا صحبت و مشورت کنید تا این افراد به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در این حوزه کسب نموده اند، راهنمای شما برای دریافت بهترین خدمات ثبت باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی می توانید همین حالا از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین کارشناسان راهنمای شما برای طی کردن این پروسه باشند.