ثبت شرکت غیر تجاری همان طور که از نام آن مشخص است، برای شرکت هایی غیر تجاری که در بخش های مختلف همچون ادبی، هنری، خیریه و… فعال هستند توصیه می شود. بنابراین اگر تا به اکنون به سراغ ثبت اینگونه شرکت ها نرفته اید، بهتر است که در اولین فرصت و به کمک بهترین مشاوران و کارشناسان اقدام نمایید. 

مشاوران و کارشناسان خبره و حرفه ای مجموعه حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت غیر تجاری هستند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه نگرانی، به سراغ این اقدام بروید. 

در ادامه این مقاله با نکات و ضرورت ثبت شرکت غیر تجاری آشنا می شوید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی، از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-غیرتجاری

چرا ثبت شرکت غیر تجاری اهمیت دارد؟

با ثبت شرکت دیگر خیال‌تان آسوده است و می دانید که با این اقدام از نظر قانونی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و می توانید کلیه خدمات خود را زیر نظر قانون ارائه دهید. با این اقدام می توانید زودتر و راحت تر شناخته شوید.

بنابراین اگر تا به اکنون به سراغ ثبت شرکت غیر تجاری نرفته اید، بهتر است که در اولین فرصت اقداماتی جهت ثبت شرکت غیر تجاری انجام دهید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تغییرات بسیاری در کسب و کار خود باشید.

مراحل ثبت شرکت غیر تجاری

  1. انتخاب بهترین نام
  2. آماده سازی حداقل سرمایه
  3. تنظیم اساسنامه ثبت شرکت غیر تجاری
  4. تکمیل اظهارنامه
  5. امضای اوراق و تشکیل پرونده رسمی
  6. انتشار آگهی تاسیس شرکت غیر تجاری در روزنامه رسمی و چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

مدارک ثبت شرکت غیر تجاری

  • تقاضانامه ثبت شرکت غیر تجاری
  • اساسنامه شرکت غیر تجاری
  • صورتجلسه موسسین شرکت غیر تجاری
  • فتوکپی مدارک شناسایی تمامی اعضای شرکت
  • گرفتن مجوز تاسیس شرکت غیر تجاری

هزینه ثبت شرکت غیر تجاری

هزینه ثبت شرکت غیر تجاری با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. بنابراین توصیه می کنیم که اگر قصد ثبت شرکت غیر تجاری را دارید و نگران هزینه های آن هستید، بهتر است که در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان صحبت و مشورت کنید و سپس اقدام نمایید.

برای ثبت شرکت غیر تجاری نیاز به مشاوره دارید؟

مشاوره پیش از ثبت شرکت غیر تجاری به شما کمک می کند تا با ذهنی آماده و با کسب اطلاعات بیشتری اقدام نمایید. گرچه ثبت شرکت غیر تجاری بسیار ساده و آسان است اما اگر تجربه و مهارت کافی در این زمینه نداشته باشید، هرگز نمی توانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای شرکت حساب سرا همراه شما برای ثبت شرکت غیر تجاری هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی، می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.