ثبت شرکت غذایی برای سهولت دریافت خدمات پخش و بسته بندی مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است و افراد باید با توجه کافی و کسب اطلاعات بیشتری اقدام نمایند تا بتوانند با خیالی آسوده خدمات ارائه دهند. در واقع با این اقدام راحت و زودتر شناخته می شوید و سپس می توانید مشتریان بسیاری را جذب نمایید.

همچنین توجه نمایید که اگر تجربه و اطلاعات کافی برای ثبت شرکت غذایی را ندارید، می توانید از طریق مجموعه حساب سرا به عنوان بهترین شرکت برای ثبت شرکت غذایی کمک بگیرید. کادر مجرب این مجموعه همراه شما هستند تا بتوانید سهولت ثبت شرکت پخش مواد غذایی را تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت شرکت غذایی، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-غذایی

ثبت شرکت پخش مواد غذایی

ثبت شرکت پخش مواد غذایی تنها اقدامی است که می توانید انجام دهید تا بتوانید مشتریان بسیاری جذب نمایید و بتوانید به صورت قانونی و بدون هیچ گونه مشکلی فعالیت کنید. بنابراین توصیه می کنیم که اگر مدیر و مالک اینگونه شرکت ها هستید، در اولین فرصت اقداماتی جهت ثبت شرکت غذایی انجام دهید.

جهت ثبت شرکت غذایی بهتر است که حتما در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان صحبت و مشورت کنید تا به واسطه این افراد بتوانید پروسه ثبت شرکت را به راحتی طی کنید.

مراحل ثبت شرکت غذایی

  1. تعیین موضوع شرکت
  2. تکمیل فرم اطلاعات
  3. ذکر میزان سرمایه شرکت
  4. ذکر نام و مشخصات کامل موسسین شرکت
  5. ذکر نام شعب در صورت وجود
  6. انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار شرکت برای چاپ آگهی‌ های شرکت
  7. درج اظهارنامه ثبت شرکت 
  8. ثبت اساسنامه
  9. شرکت‌نامه شرکت
  10. بارگذاری مدارک و اسناد خواسته شده 
  11. ارسال مدارک فیزیکی به اداره ثبت شرکت‌ ها
  12. دریافت تاییدیه نهایی از اداره ثبت شرکت‌ ها
  13. انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی و آغاز فعالیت رسمی شرکت

مدارک ثبت شرکت غذایی

  • کپی شناسنامه و کارت ملی برای تمامی اعضاء 
  • اقرارنامه به همراه امضاء سهامداران
  • فرم تقاضانامه به همراه امضاء سهامداران
  • فرم اساسنامه به همراه امضاء سهامداران
  • اخذ مجوز 

ثبت شرکت غذایی به صورت فوری و با کمترین هزینه

ثبت شرکت غذایی گرچه ساده و آسان است اما اگر تجربه کافی برای این اقدام نداشته باشید، طی کردن این پروسه تا حدودی برای‌تان دشوار می شود. بنابراین توصیه می کنیم که جهت ثبت شرکت غذایی حتما در ابتدا با مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای شرکت حساب سرا صحبت و مشورت کنید تا این افراد به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در این زمینه کسب نموده اند بتوانند راهنمای شما برای دریافت بهترین خدمات باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تلفنی در زمینه انجام خدمات ثبتی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران راهنمای شما برای ثبت شرکت غذایی به صورت فوری و با کمترین هزینه ها باشند.