ثبت شرکت زیبایی به عنوان یکی از پولسازترین و پر رفت و آمدترین شرکت ها بسیار حائز اهمیت است. در واقع بسیاری از افراد با ثبت شرکت خدمات زیبایی در ایران، می توانند پس از مدتی اقدام به ثبت شرکت خدماتی در دیگر کشورها نمایند و فعالیت خود را گسترش دهند.

اما توجه نمایید که انجام ثبت شرکت نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد به همین خاطر توصیه می کنیم که اگر شما هم تجربه و مهارت کافی برای این اقدام را ندارید، حتما از طریق مشاوران مجموعه حساب سرا اقدام نمایید تا به واسطه کادر مجرب این مجموعه بتوانید پروسه ثبت شرکت خدمات زیبایی را به خوبی طی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به ثبت شرکت خدمات زیبایی بهتر است که در ادامه همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-زیبایی

ثبت شرکت خدمات زیبایی

ثبت شرکت خدمات زیبایی راهی است آسان برای گسترش خدمات زیبایی و جذب مشتریان بیشتر. در واقع با این اقدام شرکت خدماتی شما راحت تر و زودتر به شهرت می رسد به همین خاطر می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن هم مشتریان بسیاری جذب نمایید و هم خدمات ویژه ای ارائه دهید.

در واقع برخی صاحبان شرکت های خدمات زیبایی ترجیح می‌ دهند اقدام به ثبت موسسه زیبایی کنند تا از این بازار حداکثر استفاده را داشته باشند. اما آیا می دانید که نکات و اهمیت ثبت شرکت خدمات زیبایی چیست و چگونه باید اقدام نمایید؟ بهتر است که به واسطه کارشناسان خبره این پروسه را طی نمایید تا کوچک ترین خطا و اشتباهی پیش نیابد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت زیبایی

  • تکمیل و ارائه اظهارنامه موسسه تجاری 
  • تکمیل و ارائه اساسنامه موسسه های تجاری در دو نسخه
  • ارائه تمامی مدارک شناسایی و هویتی اعضای هیئت مدیره و شرکا 
  • ارائه آگهی انتشار شده از آخرین تغییرات موسسه
  • ارائه وکالتنامه قانونی
  • ارائه برگه قیم نامه 
  • حضور حداقل دو شخص حقیقی یا حقوقی
  • ارائه نشانی و کد پستی موسسه 
  • ارائه شماره تلفن ثابت و همراه 
  • دریافت مجوزهای لازم 

هزینه ثبت شرکت زیبایی

هزینه ثبت شرکت زیبایی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که افراد به آن توجه می کنند اما همین هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. بنابراین توصیه می کنیم که اگر می خواهید از کلیه هزینه ها آگاه شوید، از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید.

مشاوره جهت ثبت شرکت زیبایی

مشاوره پیش از ثبت شرکت زیبایی بسیار حائز اهمیت است به همین خاطر مشاوران و کارشناسان حرفه ای شرکت حساب سرا به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در این حوزه کسب نموده اند، راهنمای شما برای طی کردن پروسه ثبت شرکت زیبایی هستند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به صرف هزینه های بالا این پروسه را طی کنید. بنابراین می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات به روز در زمینه خدمات ثبت از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران راهنمای شما باشند.