ثبت شرکت کامپیوتری یکی از مهم ترین اقداماتی است که افراد باید انجام دهند تا بتوانند در کوتاه تین زمان ممکن شاهد تغییرات بسیاری در کسب و کار خود باشند. در واقع ثبت شرکت کامپیوتری بسیار ساده و آسان است اما اگر تجربه و مهارت کافی برای این اقدام نداشته باشید، این فرایند برای‌تان دشوار خواهد بود.

بنابراین توصیه می کنیم که جهت ثبت شرکت کامپیوتری، حتما در ابتدا با بهترین مشاوران همچون مشاوران و کارشناسان مجموعه لوتوس صحبت و مشورت کنید و سپس اقدام نمایید. مشاوران این مجموعه به واسطه تجربه و سابقه درخشانی که در این حوزه کسب نموده اند، می توانند شما را برای ثبت شرکت راهنمایی کنند.

جهت آشنایی با مدارک و فرایند ثبت شرکت کامپیوتری، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید.

ثبت-شرکت-کامپیوتری

مراحل ثبت شرکت کامپیوتری

  1. تطابق موضوع فعالیت شرکت با یکی از بندهای ثبت شرکت کامپیوتری
  2. داشتن مدرک کارشناسی برای سمت مدیرعاملی
  3. ثبت درخواست در استان مورد نظر
  4. مرکز اصلی شرکت در استان مورد درخواست باشد
  5. داشتن حداقل 100000 تومان سرمایه
  6. تعهد یا پرداخت کل سرمایه
  7. ارائه مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع

مدارک لازم برای ثبت شرکت کامپیوتری

  • اساسنامه شرکت
  • مدارک شناسایی مدیر عامل
  • مدرک تحصیلی مدیر عامل
  • کپی روزنامه رسمی شرکت 
  • کپی تغییرات در اساسنامه شرکت و ثبت آن
  • ارائه اظهارنامه مالیاتی
  • کپی برگه احراز صلاحیت مدیر عامل 
  • کپی لیست بیمه در صورت تازگی تاسیس شرکت

اسم برای ثبت شرکت کامپیوتری

یکی از مهم ترین مشکلات و مسائلی که افراد برای ثبت شرکت کامپیوتری با آن مواجه می شوند انتخاب نام مناسب است چراکه سازمان بر روی انتخاب اسم بسیار حساس است به همین خاطر شما باید در ابتدا یک لیست کامل از اسامی منتخب و مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و مطابق اولویت آن را بچینید تا سپس یکی از این نام ها انتخاب شود.

نام منتخب برای شرکت نباید گمراه کننده و تکراری باشد به همین خاطر بهتر است که در ابتدا کمی تحقیق کنید و سپس بهترین نام را انتخاب نمایید.

راهنمای ثبت شرکت کامپیوتری

جهت دریافت راهنمایی برای ثبت شرکت کامپیوتری بهتر است که در ابتدا با بهترین مشاوران و کارشناسان در این حوزه صحبت و مشورت کنید و سپس اقدام نمایید. مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای شرکت حساب سرا همراه شما هستند تا بتوانید این پروسه را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کنید. جهت دریافت مشاوره تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از طریق شماره 02166198626 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران راهنمای شما برای دریافت بهترین خدمات در زمینه ثبت باشند.